Beantwoord

Geen netwerk met nieuwe simkaart

• 6 juli 2017
  • 4 reacties
  • 467 Bekeken

Hoi, Ik heb een nieuwe nano simkaart ontvangen voor mijn nieuwe telefoon. De nieuwe simkaart heb ik gisteren online geactiveerd.
Op het moment heb ik geen netwerk meer op mijn oude simkaart en met mijn nieuwe mobiel met nieuw simkaart heb ik ook geen netwerk.
Weet iemand wat de probleem kan zijn?
icon

Beste antwoord door Alfred24 7 juli 2017, 11:15

Ik heb gebeld en telefoon doet het weer. Reden was dat de simkaart geblokkeerd was.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Alfred,

Allereerst gefeliciteerd met jouw nieuwe toestel! Natuurlijk wel zo fijn als jouw simkaart ook in dit nieuwe toestel werkt. Ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat jouw nieuwe simkaart goed is geactiveerd. Ook zie ik geen blokkades of andere dingen waardoor je geen verbinding zou kunnen maken. Ik vraag het voor alle zekerheid toch even: heb je je nieuwe toestel al eens volledig uit- en aangezet? Heb je de simkaart die eindigt op -459 in jouw nieuwe toestel zitten? Kun je eens kijken of je bij jouw instellingen handmatig verbinding kunt maken met ons netwerk? Welke telefoon heb je?

Ik hoor het graag van je!
Hoi Thalina,
Dank voor de reactie!
Ik heb de tiestel huawei p9 lite, deze heb ik meerdere malen aan en uit gezet met de simkaart eindigt op -459.
Bij de instellingen lukt niet om handmatig te verbinden.
Toestel geeft Alleen noodoproepen
Ik heb gebeld en telefoon doet het weer. Reden was dat de simkaart geblokkeerd was.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Alfred,

Ik ontving inderdaad een bericht van mijn collega die je zojuist hebt gesproken. Ik had dit over het hoofd gezien, excuses! Fijn om te horen in ieder geval dat alles weer werkt. Veel plezier toegewenst met jouw nieuwe telefoon en een fijn weekend!

Reageer