Beantwoord

Geen netwerk na nieuwe simkaart

• 9 juni 2017
  • 4 reacties
  • 342 Bekeken

ik heb een nieuwe samsung s7 met nieuwe simkaart maar kom niet op het 4G netwerk van T mobile. wel nog op mijn oude samsung S5. Moet ik die eerst 'afkoppelen' voordat ik op mijn nieuwe telefoon verbinding kan maken?
icon

Beste antwoord door Talitha_aisha 9 juni 2017, 13:19

Beste Rolf,
Wat vervelend dat je 4G nog niet kan gebruiken. Als je simkaart werkt in je S5, hoort je simkaart het ook te doen op je S7 zonder dat je eerst iets verandert in je oude telefoon. Staan je mobiele gegevens al aan? Als je de S7 ontgrendelt en dan op het scherm van boven naar beneden schuift zie je verschillende iconen van bijvoorbeeld wifi, bluetooth en batterij. Daartussen staat ook een icoon voor mobiele gegevens. Deze moet aan staan en dan kan je telefoon verbinding maken met 4G. Ik hoop dat dit helpt.
Bekijk origineel

4 reacties

Beste Rolf,
Wat vervelend dat je 4G nog niet kan gebruiken. Als je simkaart werkt in je S5, hoort je simkaart het ook te doen op je S7 zonder dat je eerst iets verandert in je oude telefoon. Staan je mobiele gegevens al aan? Als je de S7 ontgrendelt en dan op het scherm van boven naar beneden schuift zie je verschillende iconen van bijvoorbeeld wifi, bluetooth en batterij. Daartussen staat ook een icoon voor mobiele gegevens. Deze moet aan staan en dan kan je telefoon verbinding maken met 4G. Ik hoop dat dit helpt.
Je kan ook via instellingen > netwerk je mobiele gegevens aanzetten.
Hoi rolf robbe, welkom op het klantenforum.

Je hoort de nieuwe simkaart eerst te activeren. Dat kan op deze My T-Mobile pagina.

Als de oude simkaart hetzelfde formaat heeft (of als je het juiste formaat eruit kunt drukken) en nog niet zo oud is, kun je die anders ook in je nieuwe telefoon gebruiken.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Rolf,

Zo te zien wordt er al goed met je meegedacht! 🙂 Heb je bovenstaande suggesties al geprobeerd? Ik zie dat bij ons de simkaart actief is waarvan het simkaartnummer eindigt op -225. Heb jij dit ook in jouw toestel zitten? Plaats deze dan anders, voor de zekerheid nog even opnieuw. Ik hoop dat het lukt!

Houd je ons op de hoogte of het opgelost is?

Reageer