Beantwoord

Geen nieuwe simkaart bij nieuwe telefoon

• 22 december 2015
  • 10 reacties
  • 408 Bekeken

Ik heb een nieuw abonnement (verlenging) afgesloten met een nieuwe telefoon (Samsung Galaxy S6 edge plus) Deze heb ik vandaag ontvangen. Maar helaas zit hier geen nieuwe (passende!) simkaart in die ik in mijn nieuwe telefoon kan doen. Mijn simkaart voor de Samsung galaxy s4 gaat hier niet in omdat deze een maatje groter is. Moet ik nu een nieuwe simkaart bestellen van €5,09? Het lijkt me eigenlijk logischer dat deze gratis bij de nieuwe telefoon geleverd wordt, zodat ik mijn nieuwe toestel gelijk kan gebruiken? Vroeger werd er wel altijd een bijbehorende simkaart meegeleverd.

Misschien een misverstand? Ik hoor graag. 🙂
icon

Beste antwoord door Poco-Loco 23 december 2015, 10:04

Thx, kme,

Dat zou fijn zijn, is het niet mogelijk dat ik hier in de stad de t-mobile shop binnen loop, en het daar ter plekke kan regelen of moeten ze speciaal gemaakt worden of zo?

Ja dat kan ook en ik zou even een kalme medewerker zoeken die duidelijk zijn kop koffie heeft gehad 😉 Vroeger zat er standaard een nieuwe simkaart bij het toestel maar dit is onlangs veranderd. Het bleek dat de meeste mensen al een juiste simkaart hadden waardoor onnodig simkaarten werden geleverd. Helaas is dat bij jullie niet het geval :(

Moderators hier kunnen hem ook opsturen, maar kost meer tijd ivm verzenden.

Laat even weten wat je doet, anders zijn er straks meerdere onderweg 😉
Bekijk origineel

10 reacties

Ook ik ben sinds vandaag de gelukkige bezitter van een Galaxy S6 , contract maandag online verlengt (had een S4 mini .. ) , vandaag telefoon ontvangen, en nergens een nano sim te bekennen in het pakket , daar zit je dan met je gloednieuwe telefoon, op forums te sporen waar je nano sim blijft ....
Ook ik ben sinds vandaag de gelukkige bezitter van een Galaxy S6 , contract maandag online verlengt (had een S4 mini .. ) , vandaag telefoon ontvangen, en nergens een nano sim te bekennen in het pakket , daar zit je dan met je gloednieuwe telefoon, op forums te sporen waar je nano sim blijft ....

Blijkbaar zitten we dus in hetzelfde schuitje met beide keren een net iets andere telefoon! 😛
Hopelijk horen we snel van T-mobile. De feestdagen zouden nog net iets mooier zijn met een nieuwe telefoon, niet waar 😳
Zeker, het zou redelijk belachelijk zijn als ze het meest nodige onderdeel van deze telefoon (.. de sim) niet opsturen en 5 euro extra rekenen om een nieuwe aan te vragen. (waarvan ik tijdens het verlengen online ook nergens iets van terug gelezen heb)
Reputatie 6
Hallo beiden,

Uiteraard is het niet de bedoeling dat jullie geen gebruik kunnen maken van jullie nieuwe toestellen. Ikzelf kan geen simkaarten versturen, maar wanneer een medewerker voorbij komt, zal deze voor jullie zsm verzenden. Of deze dan nog voor de kerst binnen is durf ik niet te zeggen.

Succes!
Thx, kme,

Dat zou fijn zijn, is het niet mogelijk dat ik hier in de stad de t-mobile shop binnen loop, en het daar ter plekke kan regelen of moeten ze speciaal gemaakt worden of zo?
Thx, kme,

Ja dat kan ook en ik zou even een kalme medewerker zoeken die duidelijk zijn kop koffie heeft gehad 😉 Vroeger zat er standaard een nieuwe simkaart bij het toestel maar dit is onlangs veranderd. Het bleek dat de meeste mensen al een juiste simkaart hadden waardoor onnodig simkaarten werden geleverd. Helaas is dat bij jullie niet het geval :(

Laat even weten wat je doet, anders zijn er straks meerdere onderweg 😉
Ik fiets nu even de stad in om te kijken of ik het bij de shop kan regelen, bedankt!
.... en het is geregeld. top, thx!
.... en het is geregeld. top, thx!

Wat fijn dat het is gelukt! Ik heb inmiddels via Twitter ook contact gehad met een van de medewerkers van T-mobile en zij sturen mij ook een simkaart op 🙂 Veel plezier met je nieuwe telefoon!
Thx, kme,

Laat even weten wat je doet, anders zijn er straks meerdere onderweg ;)

Dankjewel voor de uitleg! 🙂

Reageer