Beantwoord

Geen of slecht bereik met Samsung S6

  • 18 december 2015
  • 5 reacties
  • 205 Bekeken

Sinds dinsdag heb ik een nieuwe telefoon Samsung s6, waar een Nano simkaart in moet. In het begin kreeg ik iedere keer de melding dat er geen simkaart aanwezig was. Na een paar keer deze opnieuw in het toestel te hebben gedaan is het toch gelukt. Alleen heb ik nu zeer slecht telefonisch bereik en een hele trage internet verbinding. Ik las hier dat bij het verlengen van een abonnement met toestel een nieuwe simkaart geleverd werd, maar die zat er niet bij. Mijn simkaart is al heel wat jaren oud, zou dat de reden kunnen zijn.

mvg
Marjon
icon

Beste antwoord door HarryMe 18 december 2015, 07:01

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Goedemorgen Marjon, is je simkaart geknipt?
In dat geval kan je beter een nieuwe simkaart aanvragen.

https://forum.t-mobile.nl/simkaart-451/simkaart-knippen-5-redenen-om-niet-doen-254437

https://forum.t-mobile.nl/simkaart-451/aanvragen-nieuwe-simkaart-gewone-micro-nano-duo-237907

Succes!
Dank voor je reactie. Ik heb inmiddels met de klantenservice gebeld en mijn simkaart wordt vervangen.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Marjon,

Leuk dat je weer eens langskomt op het forum!

Balen dat je slecht bereik hebt met je nieuwe toestel! Je wilt natuurlijk wel kunnen genieten van je nieuwe aankoop! Goed dat je al contact hebt met mijn collega van de klantenservice en dat er een nieuwe simkaart naar je onderweg is! Laat je even weten of het probleem hiermee is opgelost?
Hoi Hoi,

Na het ontvangen en activeren van de nieuwe simkaart is mijn probleem opgelost. Het toestel werkt perfect.

vriendelijke groeten,
Marjon Vloet
Reputatie 6
Badge +16
Hi Marjon,

Super! Ik ben blij om te lezen dat het is opgelost.

Bedankt voor het doorgeven. Als je in de toekomst weer vragen of verzoeken hebt dan weet je ons te vinden. 😉

Reageer