Beantwoord

Geen service


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo T-Mobile,

Sinds een paar dagen staat boven aan mijn iphone dat ik 'geen service' heb.
De simkaart eruit halen en opnieuw opstarten werken beide niet.
Nu denk ik dat het aan de simkaart ligt maar om een nieuwe simkaart te bestellen en hetzelfde nummer te behouden heb je toegang tot dat nummer nodig.
Maar omdat er 'geen service' staat krijg ik dus niks binnen.

Wat kan ik hier tegen doen?

Mvg, ANNON
icon

Beste antwoord door CrisTien 1 mei 2019, 13:07

Beste @ANNON Kan je de simkaart testen in een andere telefoon?
Dan weet je snel genoeg of de Sim kapot is.
Anders even langs een TM shop gaan voor een andere simkaart
Fijne dag verder en laat even weten of het is opgelost.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Beste @ANNON Kan je de simkaart testen in een andere telefoon?
Dan weet je snel genoeg of de Sim kapot is.
Anders even langs een TM shop gaan voor een andere simkaart
Fijne dag verder en laat even weten of het is opgelost.
Hallo @CrisTien,

Ik heb de simkaart in een ander toestel gedaan waarna deze het wel deed.
Betekent dit dat er iets mis is met mijn iphone dat ik zelf niet op kan lossen?
Kan ik het toestel onder garantie laten repareren?

Mvg, ANNON
Reputatie 7
Badge +17
@ANNON Lees even dit topic en kijk of dat helpt.
succes.

Reageer