Beantwoord

Geen service bij activeren van nieuwe simkaart

  • 14 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 529 Bekeken

Ik heb een nieuwe sim kaart aangevraagd en deze ontvangen. Deze zit nu in de telefoon maar kan niet geactiveerd worden omdat hij geen service heeft. Ik ontvang dus geen sms met code om verder te gaan met het activeren. Wat kan of moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Hajar 15 augustus 2019, 11:04

Hi Dennis,

Ik zie dat je simkaart gister is geactiveerd. Werkt alles weer naar behoren? Als ik nog iets kan betekenen, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Dennis.
Ik heb er in het verleden ook al eens mee te maken gehad.
Ik heb toen contact opgenomen met de klantenservice,en die hebben mij toen verder geholpen.
Als je dat all gedaan hebt,kan ik geen andere oplossing bedenken.
Gr.Wil25.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dennis,

Ik zie dat je simkaart gister is geactiveerd. Werkt alles weer naar behoren? Als ik nog iets kan betekenen, hoor ik het graag!

Reageer