Beantwoord

Geen service na activeren simkaart

Hallo!
Gisteren heb ik een nieuw simkaart gekregen, omdat mijn oude telefoon gestolen is. Nu heb ik vandaag mijn nieuwe mobiel binnengekregen en nu heb ik geen service en er kan geen netwerklijst worden geladen. Ik heb al een aantal keren mijn simkaart eruit gehaald tevens ook mijn telefoon uitgezet. Ik weet niet meer wat ik moet doen.

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,
Nereida
icon

Beste antwoord door Issam 5 maart 2017, 16:46

Hoi Marjoleinpapo en Nereiidaaa,

Goed dat jullie dit hier aankaarten. We begrijpen goed dat jullie meteen gebruik willen kunnen maken van jullie simkaart.

Ik zie dat jullie in de tussentijd ook telefonisch contact hebben opgenomen met de klantenservice. Hebben jullie in de tussentijd ook verbinding kunnen maken met het netwerk? Als de simkaart na 24 uur nog steeds niet actief is dan wordt het automatisch opgepakt door onze collega's van de technische afdeling. Zij lossen het dan alsnog voor jullie op.

@marjoleinpapo,

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat er bij jou een blokkade actief is voor het gebruik van het netwerk in het buitenland. Deze blokkade wordt altijd uit voorzorg geactiveerd om fraude tegen te gaan. Om je alsnog zo snel mogelijk toegang te geven tot het netwerk in het buitenland heb ik de blokkade handmatig verwijderd. Zou je over 15 minuten je toestel één keer helemaal opnieuw willen starten?

Mocht je nog steeds problemen ervaren met het netwerk in het buitenland dan kan je een kijkje nemen in dit topic.
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het forum,

Heb je je simkaart wel geactiveerd?

Groet,
Hallo,

Ja dat heb ik al 2 keer via internet gedaan en ik heb een uur geleden met de kkantenservice gebeld, maar nog altijd tevergeefs. Ik heb geen service en als ik een netwerk wil zoeken geeft hij aan dat de netwerklijst niet kan worden geladen. Dit is allemaal heel frustrerend.

Groetjes
Hee! Ik heb hetzelfde probleem! Had je al een oplossing?
Hallo marjolein,

Ik heb net nog een keer gebeld met de helpdesk en mij werd gezegd dat het 24 uur kan duren voordat het in de computer verwerkt is. Dus het enige dat ik nu nog kan doen is wachten. Helaas.
Heb jij ook een nieuwe simkaart gekregen? Of heb je dit probleem al vaker gehad? Heel veel succes ermee!
Oke dus er is nog hoop! Ik zit namelijk in vietnam en een vriendin heeft helemaal me simkaart meegenomen uit nederland. Mijn telefoon inclusief simkaart was gestolen in cambodja dus vandaar dat ik nieuuwe nodig had. Ik heb de service nodig voor regelen van mijn bankzaken.
Goedemorgen allemaal,
Heb je net je nieuwe toestel en dan moet je nog 24 uur wachten 🙂. Maar er is goede hoop, ze zijn er vast en zeker mee bezig. Heb je vanmorgen al gekeken of je misschien toch al je simkaart hebt kunnen activeren? Beetje drukke tijd voor T-Mobile, maar als je hem hebt dan ga je hem naar alle plezier gebruiken.

Als je nu toch nog niets kan doen, verdiep je alvast in T-Mobile met al hun extra's. Weet niet of Nereiidaaa al klant was natuurlijk, maar hier een paar leuke tips om kosten te besparen en leuke cadeaus te kopen met gratis punten sparen.

T-Mobile Samen voor je familie & vrienden
Met T-Mobile Samen krijgen jij én je groepsleden extra voordeel en bepaal je zelf met wie jij je groep wil starten. 3 redenen om een T-Mobile abonnement te nemen en een Samen-groep te starten. Kijk snel op deze pagina voor meer info.

Spaar gratis voor cadeaus met T-Mobile Extra
Het leukste van sparen met T-Mobile Extra, is natuurlijk je punten inwisselen! Misschien heb je zonder dat je het door hebt, al een leuk cadeau bij elkaar gespaard. Zeker de moeite waard om te activeren: Kijk snel op deze pagina voor meer info.

T-Mobile Vriendenkorting
Regelmatig hoort T-Mobile van klanten dat ze zo tevreden zijn over T-Mobile dat ze T-Mobile aanbevelen bij vrienden en bekenden. T-Mobile medewerkers vinden dat natuurlijk heel leuk om te horen. En om dat aanbevelen nog leuker voor jou te maken is er nu T-Mobile Vriendenkorting. Deze vriendenkorting kan je veel geld opleveren als je veel vrienden ook een T-Mobile abonnement willen. Kijk snel op deze pagina voor meer info.

Nogmaals veel plezier met jullie mobiel (nieuwe klant of niet) en heb nog even geduld 🙂 Fijne dag en veel plezier in Cambodja!
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Marjoleinpapo en Nereiidaaa,

Goed dat jullie dit hier aankaarten. We begrijpen goed dat jullie meteen gebruik willen kunnen maken van jullie simkaart.

Ik zie dat jullie in de tussentijd ook telefonisch contact hebben opgenomen met de klantenservice. Hebben jullie in de tussentijd ook verbinding kunnen maken met het netwerk? Als de simkaart na 24 uur nog steeds niet actief is dan wordt het automatisch opgepakt door onze collega's van de technische afdeling. Zij lossen het dan alsnog voor jullie op.

@marjoleinpapo,

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat er bij jou een blokkade actief is voor het gebruik van het netwerk in het buitenland. Deze blokkade wordt altijd uit voorzorg geactiveerd om fraude tegen te gaan. Om je alsnog zo snel mogelijk toegang te geven tot het netwerk in het buitenland heb ik de blokkade handmatig verwijderd. Zou je over 15 minuten je toestel één keer helemaal opnieuw willen starten?

Mocht je nog steeds problemen ervaren met het netwerk in het buitenland dan kan je een kijkje nemen in dit topic.
Hallo allemaal!

Na ruim 26 uur doet mijn simkaart het nog niet. Steeds als ik netwerk probeer te zoeken geeft hij aan dat de netwerklijst niet gelaad kan worden. Dit is nogal frustrerend, omdat ik geen apps kan downloaden. Ik moet mij inloggen met mijn Apple ID en dit gaat alleen met een verificatiecode dat wordt gestuurd via een sms. Moet ik nogmaals bellen met de klantenservice of wordt dit morgen meteen geregeld?

Groetjes
@serviceweb ik ben al ruim 6 jaar klant bij T-mobile en dit is mij nog nooit overkomen. Het kan natuurlijk altijd wel gebeuren, maar het is gewoon heel vervelend. Hoop dat hij het snel doet.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Nereiidaaa,

Ik zie dat je simkaart inmiddels is geactiveerd. Werkt alles weer naar behoren? 🙂
Yess hij doet het eindelijk! Super bedankt voor alle hulp.

Groetjes
Reputatie 7
Badge +20
Toppie! Goed om te horen! 😃

Reageer