Beantwoord

Geen simkaart

I Phone 6s zegt geen Simcard. Heb alles geprobeerd , sim doet het ook niet in andere tel. Nieuwe simcard bestellen?
icon

Beste antwoord door Hajar 20 maart 2017, 09:45

Hi Nicohaas,

Heb je een nieuwe iPhone? Zo ja, gefeliciteerd! :8 Ik zie dat je op het moment dat je dit bericht stuurde je nieuwe simkaart nog niet had geactiveerd. Op 18 maart is de simkaart succesvol geactiveerd. Werkt alles weer naar behoren?

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Nicohaas,

Heb je een nieuwe iPhone? Zo ja, gefeliciteerd! :8 Ik zie dat je op het moment dat je dit bericht stuurde je nieuwe simkaart nog niet had geactiveerd. Op 18 maart is de simkaart succesvol geactiveerd. Werkt alles weer naar behoren?

Als je nog vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Ik heb op dit moment een vergelijkbaar probleem. Toestel iPhone 6s herkent ineens mijn simkaart niet meer, en meldt: 'geen simkaart'. Ben in Frankrijk.
Alle geprobeerd: schoonmaken, in anders toestel plaatsen (werkt niet), andere simkaart in het mijne (werkt wel) ...
Reputatie 7
Badge +20
Hoi LabJan,

Dan ligt het in dit geval toch echt aan een defecte simkaart en daar is op dit moment niet veel aan te doen. Je kunt nogmaals proberen schoon te maken, maar ik denk dat je dit al grondig hebt gedaan. Ik heb je een nieuwe simkaart opgestuurd, kosteloos, maar deze wordt natuurlijk wel naar jouw huis verstuurd. Op dit moment kan ik op deze afstand niet veel meer voor je doen. Ik hoop dan ook dat je wellicht het toestel van iemand in je buurt kunt gebruiken. Mocht je nou heel lang in Frankrijk zijn, dan is er misschien iemand in Nederland die de simkaart door kan sturen naar jouw verblijfsplaats?

Mochten wij je op dit moment nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Beste David

Dank voor je reactie. Ik ben er idd bang voor dat deze simkaart het begeven heeft. Al vind ik het vrij verrassend dat zoiets zomaar kan gebeuren. Een nieuwe simkaart ontvang ik graag. Zou het mogelijk zijn de kaart naar het volgende adres te sturen?

[adres verwijderd]

Ik wil nl zo snel mogelijk weer kunnen bellen en Mb's gebruiken ;-)

Hartelijke groet
Jan
Bovenstaand schreef ik voordat ik jullie mail zag, waarin staat dat verzending 3 dagen kan duren. Ik ben zondag weer in NL.
Toch nog een laatste vraag: kan ik evt een nieuwe simkaart halen bij de ORANGE vestiging in Carpentras? Dat is hier zo'n 10 km vandaan.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jan,

Om in ieder geval bereikbaar te zijn kun je een Franse PrePaid simkaart kopen, bij Orange. Wij staan daar echter verder los van, dus wij kunnen die niet voor jou activeren op jouw abonnement. Dat moet echt een simkaart van T-Mobile NL zelf zijn, die ik gister naar je gestuurd heb.

Als je nog vragen hier over hebt, dan horen we dat graag van je!
Ik wil mijn simkaart overzetten van een Iphone 4s naar een Iphone 6. Ik heb de simaakrt uit de houder gedrukt en hij heeft nu het formaat van een Nanosim. Toch zegt de Iphone steeds: geen Simcard. Heb het al drie keer geprobeerd en schoongemaakt. Als ik hem terug doe in mijn 4s dan doet hij het wel gewoon, dus hijis waarschijnlijk niet beschadigd. Maar hebben jullie nog tips? Wat kan ik verder nog doen? Om moet ik tocj een nieuwe simkaart kopen? Ik hoor het graag z.s.m. terug. Vriendelijke groeten, Lucy
Reputatie 7
Badge +20
Hi Lucy,

Gefeliciteerd met je iPhone 6! Heb je de simkaart wel goed geplaatst? Als het niet werkt dan kun je heel makkelijk via My T-Mobile een nieuwe simkaart bestellen. Je kan dan zelf het juiste formaat uitdrukken. Je ontvangt de simkaart binnen 3 werkdagen thuis en kan hem via deze pagina activeren.

Laat je even weten of het lukt? Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!
Ik heb al een 3 in 1 simkaart, maar ik zal voor de zekerheid toch maar een nieuwe bestellen. Bedankt en vriendelijke groeten, Lucy

Reageer