Beantwoord

Geen simkaart-alleen noodoproep

  • 22 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 244 Bekeken

Sinds vanochtend kreeg ik deze melding op mijn samsung galaxy s5.
Ik heb mijn sim in een andere toestel gestopt,deze werkte niet maar een andere sim in mijn toestel wel.
Ik wil een nieuwe simkaart aanvragen.Zijn er kosten aan verbonden?
icon

Beste antwoord door Muberra 23 augustus 2017, 16:05

Hi Ortega,

Slim dat je de simkaart in een ander toestel hebt getest. Nu weet je meteen dat het niet aan jouw toestel ligt!

Je kunt een nieuwe simkaart bestellen via My T-Mobile, onder het kopje 'Simkaart & toestel'. Dan betaal je éénmalig €5.09 voor. Dat hoef je niet van te voren te betalen, want het wordt verrekend met jouw eerstvolgende factuur. De nieuwe simkaart ontvang je dan binnen 3 werkdagen en kan je direct activeren via My T-Mobile.

De snelste optie is om langs één van onze T-Shops te gaan, als je de optie hebt uiteraard. Dan krijg je de nieuwe simkaart meteen mee, maar de kosten zijn dan éénmalig €10. Je moet zelf even kijken welke optie jij prettiger vindt. De keus is geheel aan jou!

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is! Als je er niet uitkomt of je hebt meer vragen, dan horen wij dat graag van je! 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hi Ortega,

Slim dat je de simkaart in een ander toestel hebt getest. Nu weet je meteen dat het niet aan jouw toestel ligt!

Je kunt een nieuwe simkaart bestellen via My T-Mobile, onder het kopje 'Simkaart & toestel'. Dan betaal je éénmalig €5.09 voor. Dat hoef je niet van te voren te betalen, want het wordt verrekend met jouw eerstvolgende factuur. De nieuwe simkaart ontvang je dan binnen 3 werkdagen en kan je direct activeren via My T-Mobile.

De snelste optie is om langs één van onze T-Shops te gaan, als je de optie hebt uiteraard. Dan krijg je de nieuwe simkaart meteen mee, maar de kosten zijn dan éénmalig €10. Je moet zelf even kijken welke optie jij prettiger vindt. De keus is geheel aan jou!

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is! Als je er niet uitkomt of je hebt meer vragen, dan horen wij dat graag van je! 🙂
Bedankt voor het antwoord.
Ik ben langs een tshop geweest en een nieuwe simkaart aangeschaft.
Reputatie 4
Hi Ortega.

Super dat mijn advies je heeft geholpen!

Niks te danken en als je weer een vraag hebt, sta ik voor je klaar. 🙂

Reageer