Beantwoord

Geen simkaart bij nieuw toestel

  • 7 april 2016
  • 1 reactie
  • 113 Bekeken

Hallo,
Ik heb al een abonnement bij t mobile. Deze verloopt deze maand. Nu heb ik een nieuwe telefoon en abonnement bij jullie. Alleen heb ik geen simkaart erbij gekregen. Kan ik gewoon mijn oude simkaart houden? En behoud ik mijn nummer automatisch?
Gr. Martine
icon

Beste antwoord door Sam- 7 april 2016, 17:31

Hoi hoi Martine,

Leuk dat je hier je vraag op het forum stelt. Van harte welkom bij de T-Mobile Community! Lijkt het je leuk om jezelf aan ons voor te stellen? Neem dan een kijkje in het voorstel topic.

Goed dat je dit navraagt bij ons. Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Als jouw oude simkaart in je nieuwe telefoon past, dan hoef je inderdaad geen nieuwe simkaart aan te vragen. Je kan dan gewoon gebruik maken van je oude simkaart, je neemt automatisch je 06-nummer mee. Mocht de simkaart die je nu hebt niet in je nieuwe telefoon passen dan kan je via My T-Mobile een nieuwe simkaart aanvragen.

Hoe bevalt je nieuwe telefoon? Wat waren voor jou de redenen om voor dit toestel te kiezen?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Martine,

Leuk dat je hier je vraag op het forum stelt. Van harte welkom bij de T-Mobile Community! Lijkt het je leuk om jezelf aan ons voor te stellen? Neem dan een kijkje in het voorstel topic.

Goed dat je dit navraagt bij ons. Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Als jouw oude simkaart in je nieuwe telefoon past, dan hoef je inderdaad geen nieuwe simkaart aan te vragen. Je kan dan gewoon gebruik maken van je oude simkaart, je neemt automatisch je 06-nummer mee. Mocht de simkaart die je nu hebt niet in je nieuwe telefoon passen dan kan je via My T-Mobile een nieuwe simkaart aanvragen.

Hoe bevalt je nieuwe telefoon? Wat waren voor jou de redenen om voor dit toestel te kiezen?

Reageer