Vraag

Geen simkaart geinstalleerd/error pagina.

  • 13 januari 2014
  • 1 reactie
  • 207 Bekeken

Goedemiddag,

ik had zaterdag mijn nieuwe micro sim binnen gekregen. Had hem gelijk geactiveerd, met code en al. Maar helaas, hij werkt nog steeds niet. Ik krijg steeds hetzelfde bericht op mijn mobiel. (Ik heb hem ook op een andere mobiel getest, ook daar werkt hij niet).

Nu als ik naar mijn persoonlijke pagina ga, krijg ik deze melding:
Omdat je aansluting geblokkeerd is kom je op deze pagina. Heb je een nieuwe simkaart ontvangen?

Eenmaal opnieuw geklikt op: Activeer nieuwe simkaart.
Kom ik op een error pagina terecht:
Er is een onverwachte fout opgetreden tijdens het genereren van de opgevraagde pagina.

Help?

1 reactie

Reputatie 5
@Sot1951 Welkom op het T-Mobile forum!

Wat vervelend om te lezen dat je problemen ervaart met het gebruiken van je nieuwe simkaart. 😞

Ik zie dat je na het plaatsen van dit bericht langs bent geweest bij de T-Shop en dat zij een nieuwe simkaart hebben geactiveerd. Heeft dit het probleem opgelost? Zou je anders kunnen testen of je dit probleem ook ervaart in combinatie met een ander toestel? Laat het even weten. 🙂

Reageer