Vraag

Geen simkaart melding in toestel

• 15 april 2016
  • 5 reacties
  • 11995 Bekeken

Sinds een paar dagen, geeft mijn telefoon 'geen simkaart' aan. Het netwerk verdwijnt dan paar minuten en komt vervolgens weer terug. Soms wat langer, waardoor ik het toestel opnieuw moet starten. Het netwerk komt is dan weer terug. Wat is hier aan te doen, want ik moet steeds controleren of ik wel bereikbaar ben?

Gr, kadija

5 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Even een paar vraagjes:
- Hoe oud is je simkaart?
- Heb je misschien je simkaart geknipt?
- Misschien is je simkaart vies geworden, heb je hem al geprobeerd schoon te maken?
- Zou je een kruistest willen uitvoeren? Dus je simkaart in een ander toestel, en een andere simkaart in jouw toestel om te kijken als het aan de simkaart/telefoon ligt.

Groet,
Hallo,

Mijn telefoon geen ook aan dat er geen sim in zit. Het begon eerder vandaag toen ik geen netwerk kreeg nadat ik op schiphol landde. Dit heb ik enkele maanden geleden ook meegemaakt en dit is toen verholpen. Dit keer geeft mijn telefoon echter aan dat er geen simkaart in zit.

Ik heb de telefoon nu zo'n half jaar en heb de simkaart nooit verwijderd.

Kan je me hierbij helpen?

Groet,
Susanne
Reputatie 6
Badge +17
Hoi hoi Susanne,

Wat balen dat je hier weer last van hebt. Heb je het wel naar je zin gehad op vakantie?

Heb je jouw toestel al een keer opnieuw gestart? Simkaart toevallig al in een ander toestel getest?

Herstel je netwerkinstellingen door te gaan naar: Instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel netwerkinstellingen.

Laat ons weten wat het resultaat is van het bovenstaande. We zijn erg benieuwd naar je reactie. 🙂
Hallo Issam, hij doet het weer dankzij de reset van de netwerkinstellingen. Dank voor je hulp!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Susanne,

Graag gedaan hoor. Goed om te horen. Ik ben blij dat het is opgelost. 🙂

Reageer