Vraag

Geen simkaart ontvangen bij levering telefoon

• 17 januari 2016
  • 4 reacties
  • 291 Bekeken

Hallo.

Per 24 januari gaat mijn nieuwe abonnement in bij T-Mobile.
Afgelopen week is mijn telefoon keurig bij mij thuis afgeleverd door de koerier.
Echter was hier geen simkaart bij aanwezig enkel het toestel.
Mijn vraag is dan ook wordt mijn simkaart later opgestuurd?
Mijn oude simkaart kan ik niet gebruiken omdat mijn nieuwe telefoon een nano sim kaart nodig heeft.

Alvast bedankt

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi WietseKommerie,

Welkom op ons Forum!

Wat leuk dat je jouw abonnement hebt verlengd bij ons. Voor welk toestel heb je gekozen?

Je hoort wel een simkaart te hebben ontvangen, maar aangezien dat niet het geval is heb ik jou kosteloos een nieuwe simkaart opgestuurd. Je kan je simkaart via deze pagina activeren.

Heel veel plezier met je nieuwe telefoon! Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, let me know! 😉
Wanneer krijg je wel of niet een nieuwe simkaart toegestuurd bij een nieuwe telefoon? Ik heb nl ook geen nieuwe simkaart ontvangen, ik kan deze wel aanvragen, maar moet dan betalen voor de simkaart. Ik vraag het me af omdat hier staat dat je die wel zou moeten ontvangen.
Beste dniies1,

Een nieuwe simkaart krijg je tegenwoordig niet standaard meer bij een nieuw abonnement/ verlening. Pas op het moment dat je problemen ervaart met je simkaart kan deze kosteloos vervangen worden.

Het klopt inderdaad dat je een eigen bijdrage moet betalen voor een nieuwe simkaart als er geen problemen zijn geconstateerd!
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dniies1,

Welkom op ons Forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe telefoon. Ik zie dat mijn collega Thalina jou in dit topic van een reactie heeft voorzien. 🙂

Reageer