Beantwoord

gegevens oude simkaart naar telefoon kopieren

Hallo,

net mijn nieuwe Samsung Galaxy S3 gehad.
In de brief staat : Gegevens behouden ? Dan adviseren wij u eerst de gegevens van uw oude simkaart naar uw telefoon te kopieren.  OK. maar hoe??? En naar welke telefoon ? de oude of de nieuwe ?
Kan iemand me uitleggen hoe ik dat moet doen.
Mijn oude telefoon is n HTC wilsfire.

Andere vraag is : moet je nu al de nieuwe simkaart in het nieuwe toestel doen, ook als het abonnement pas op 2 mei ingaat ?  En om de batterij op te laden ? Of kan dat zonder simkaart?

waarschijnlijk zijn de vragen heel basic, maar ja, ik weet t gewoon niet 🙂

bedankt alvast voor ieders hulp

mltehi
icon

Beste antwoord door Roytje87 27 april 2013, 16:52

@ mtehi

Als je contacten inderdaad op je sim staan is dit niet onverstandig om te doen.
Je doet dan de oude simkaart in je oude toestel.
Je gaat naar je contactpersonenlijst en drukt op de eigenschappen-knop. Vervolgens kies je voor contactpersonen verplaatsen/exporteren/kopieren naar telefoongeheugen.
Daarna pak je de nieuwe kaart (nu pas activeren), deze stop je eerst in je oude toestel. Je gaat wederom naar contactpersonen en kiest nu voor verplaatsen/kopieren naar simgeheugen.
Toestel uit sim eruit en nu de kaart uitdrukken naar de microvariant. Vervolgens in je nieuwe toestel en de contacten zullen hier zichtbaar zijn.
Als je ze op het toestel wilt hebben, kun je besluiten om ze nu wederom te verplaatsen.

Succes!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
@ mtehi

Als je contacten inderdaad op je sim staan is dit niet onverstandig om te doen.
Je doet dan de oude simkaart in je oude toestel.
Je gaat naar je contactpersonenlijst en drukt op de eigenschappen-knop. Vervolgens kies je voor contactpersonen verplaatsen/exporteren/kopieren naar telefoongeheugen.
Daarna pak je de nieuwe kaart (nu pas activeren), deze stop je eerst in je oude toestel. Je gaat wederom naar contactpersonen en kiest nu voor verplaatsen/kopieren naar simgeheugen.
Toestel uit sim eruit en nu de kaart uitdrukken naar de microvariant. Vervolgens in je nieuwe toestel en de contacten zullen hier zichtbaar zijn.
Als je ze op het toestel wilt hebben, kun je besluiten om ze nu wederom te verplaatsen.

Succes!

Reageer