Vraag

gratis 2e simkaart na 3 weken nog niet ontvangen

  • 26 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 553 Bekeken

Vandaag bij tele-combinatie (bij ons in het dorp) van ellende maar een prepaid simkaart van tmobile gekocht, aangezien ik de gratis simkaart nog steeds niet (nu inmiddels 3 weken) heb ontvangen. Ik heb vorige week al met een telefoniste gesproken en het zou in 3 werkdagen opgelost zijn. Afgewacht tot vanmorgen. Vandaag mail ontvangen met het bericht dat de simkaart is geannuleerd!! Ik ben werkzaam in het onderwijs en het nummer wil ik zakelijk gebruiken. Het schooljaar is begonnen dus langer wachten gaat echt niet.
Ik hoop dat ik de gemaakte kosten terug kan ontvangen.
Ik vind het in iedergeval geen service!

Groet Dorien


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Dorien,

Natuurlijk kan ik de kosten voor je vergoeden! Dat kan ik op twee manieren doen, namelijk als coulance op jouw volgende factuur voor het nummer wat eindigt op - 059, of als PrePaid tegoed op jouw huidige PrePaid-kaartje. In dat laatste geval ontvang ik graag een privéberichtje met het betreffende telefoonnummer.

Laat mij maar weten wat je fijner vindt!
Dank voor de reactie. Ik kies voor de korting op mijn factuur. Dank!

Groet Dorien
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Dorien,

Ik heb de korting er voor jou ingezet hoor! Die zul je terug zien op de volgende factuur, of als die al opgemaakt is, de daarop volgende factuur!

Reageer