Beantwoord

Gratis nieuwe simkaart

• 16 september 2016
  • 3 reacties
  • 332 Bekeken

Hallo,

Ik heb regelmatig dat wanneer iemand mij belt het bij hun een poos stil is en daarna overgaat op mijn voicemail. Ik krijg dan inderdaad even later een sms dat ik een oproep heb gemist terwijl ik mijn telefoon binnen handbereik heb, het geluid aanstaat, ik het niet op "niet storen" heb staan. Na een paar x proberen door de beller gaat het ineens wel over bij mij. Ik ben dan niet van locatie veranderd. Ik kan zelf wel bellen. Nu heb ik gelezen dat het ook aan een "oude sim kaart" kan liggen, volgens mij is de mijne al oud dus ontvang ik graag een gratis nieuwe kaart. Ook heb ik mijn telefoon al op een andere netwerkoperator gezet weer terug op T mobile en telefoon uitgezet en weer opnieuw hetstart zonder succes.
Graag hoor ik van jullie.
icon

Beste antwoord door Sam- 18 september 2016, 18:15

Hey Roosjepoosjecoosje,

Welkom op het forum. Leuke gebruikersnaam heb je. Hoe ben je er op gekomen? :)

Gaaf dat je hier je vraag stelt. Ik zie dat jsheikens je al van een reactie heeft voorzien. Mocht je in de toekomst een simkaart willen aanvragen dan kan dit hier. Het topic war jsheikens naar verwees is inderdaad gesloten, inmiddels gebruiken we een ander topic. Jsheikens, bedankt voor het meedenken!

Om je direct van een nieuwe simkaart te voorzien heb ik er één kosteloos naar je opgestuurd. Deze krijg je binnen 3 werkdagen binnen en kan je zelf activeren via My T-Mobile.

Laat je ons weten of je verbeteringen merkt op het netwerk? Ik ben erg benieuwd!
Bekijk origineel

3 reacties

Er is een speciaal topic aangemaakt voor aanvragen op het simkaart op het forum, zie deze link: [urlhttps://forum.t-mobile.nl/simkaart-451/aanvragen-nieuwe-simkaart-gewone-micro-nano-duo-212985/[/url]

Hier worden de aanvragen altijd bekeken door T-mobile medewerkers. Hierop filteren de T-Mobile medewerkers de aanvragen.
Hierin staan ook alle voorwaarden genoemd. Lees deze ook even goed door!
Ik zou dus voorstellen dat je daar nogmaals je verzoek doet, want dan zal je naar alle waarschijnlijkheid sneller je nieuwe simkaart ontvangen.
Oke dank je maar zag al eerder dat deze topic was gesloten....kan dus niet meer reageren en om een nieuwe kaart aan te vragen zonder eerst definitief te weten of het word vergoed wilde ik niet.

Groetjes
Reputatie 6
Badge +17
Hey Roosjepoosjecoosje,

Welkom op het forum. Leuke gebruikersnaam heb je. Hoe ben je er op gekomen? :)

Gaaf dat je hier je vraag stelt. Ik zie dat jsheikens je al van een reactie heeft voorzien. Mocht je in de toekomst een simkaart willen aanvragen dan kan dit hier. Het topic war jsheikens naar verwees is inderdaad gesloten, inmiddels gebruiken we een ander topic. Jsheikens, bedankt voor het meedenken!

Om je direct van een nieuwe simkaart te voorzien heb ik er één kosteloos naar je opgestuurd. Deze krijg je binnen 3 werkdagen binnen en kan je zelf activeren via My T-Mobile.

Laat je ons weten of je verbeteringen merkt op het netwerk? Ik ben erg benieuwd!

Reageer