Beantwoord

Help sim vergrendeld

Hallo
Ik zit hier al lang mee,mijn sim kaart die is geblokkeerd.Ik had een verkeerde puk code,want die was van mijn oude simkaart.
Ik heb dus hiermee perongeluk mijn Sim kaart vergrendeld,en ik wil hem weer graag gebruiken.
Ik heb gehoord dat jullie hem kunnen onblokkeren?
Kunnen jullie dit dan doen?
Groeten,Rosanna. ( ik heb mn pukcode opgevraagd,en weet hem weer. En nu? )
icon

Beste antwoord door Minty 10 december 2013, 22:44

Bij de melding die je krijgt staat er achter het woord 'resterend' een aantal? Als er geen cijfer achter staat zou het ook zo kunnen dat jouw toestel deze melding standaard geeft bij het invoeren van een pukcode, ook nadat de sim al is geblokkeerd na 10 pogingen (10 keer is het maximum). Dan zit er niets anders op om een nieuwe sim te bestellen. Weet je zeker dat je nog pogingen over hebt dan kun je voor de zekerheid even met de klantenservice bellen om de pukcode te checken.

Bekijk origineel

13 reacties

...............
Reputatie 5
Hoi x_Rosana, welkom op het forum. :)

Als je simkaart is geblokkeerd doordat je te vaak een foute pin en puk hebt ingevoerd, dan kan deze niet meer gedeblokkeerd worden. Check of het je nog wel lukt om de puk in te voeren met behulp van deze code:

**05*pukcode*nieuwe pincode*herhaal nieuwe pincode#beltoets

Let op: De 'nieuwe pincode' waarnaar wordt gevraagd, dient een geheel nieuwe pincode te zijn. Een al eerder gebruikte code wordt namelijk niet geaccepteerd
.

Als dit niet meer lukt is de enige oplossing om een nieuwe sim aan te vragen. Dit kun je doen via My T-Mobile.
Bedankt voor uw antwoord!
ik heb het geprobeerd,maar er staat uw pukcode is onjuistResterend.
wat bedoelen ze daarmee? en wat kan ik doen? 
Groeten
Reputatie 5
Is het inmiddels al opgelost?

De melding die je krijgt geeft aan dat je dus nog steeds de pukcode kunt invoeren, alleen klopt de pukcode die jij hebt gebruikt niet. Heb je wel een geheel nieuwe pincode gekozen? 
JNee,jammer genoeg niet.. Ik heb een nieuwe pincode ingevoerd. Maar de pukcode zou moeten kloppen,want ik had het via t-mobile aangevraagd. Snapt u het?
Reputatie 5
Bij de melding die je krijgt staat er achter het woord 'resterend' een aantal? Als er geen cijfer achter staat zou het ook zo kunnen dat jouw toestel deze melding standaard geeft bij het invoeren van een pukcode, ook nadat de sim al is geblokkeerd na 10 pogingen (10 keer is het maximum). Dan zit er niets anders op om een nieuwe sim te bestellen. Weet je zeker dat je nog pogingen over hebt dan kun je voor de zekerheid even met de klantenservice bellen om de pukcode te checken.
Dankjewel
ik zal het zeker proberen 
Reputatie 5
Hoi Rosanna, hoe staat het er nu mee? Ben benieuwd of je inmiddels weer gebruik kunt maken van je PrePaid. 🙂
ik zou nog moeten bellen, want ik had het erg druk deze week,ik denk dat ik het dit weekend het ga doen. gr Rosanna
Net van mijn dochter een leasetelefoon -KPN Hi- overgenomen. Moest er 118 voor betalen.  Nu heb ik een T mobile abonnement sim only, had dit in mijn Blackberry en dit werkte eigenlijk prima. Nu wil ik deze Simkaart gaan gebruiken in de iphone 4.
Helaas krijg ik de melding sim vergrendeld. Heb een paar codes ingevoerd maar moet steeds langer wachten voor ik weer wat kan doen.

Kan iemand mij helpen om deze vergrendeling op te heffen???
Reputatie 5
@helliesangel,

Welkom op de T-Mobile community!

De melding 'sim vergrendeld' op je iPhone betekent dat je de pincode moet invoeren. Je geeft aan dat je een paar codes hebt ingevoerd. Je kunt maar maximaal 2 keer een verkeerde pincode invoeren en daarna moet je de pukcode invoeren.
Wil je aangeven welke codes je hebt ingevoerd en welke melding je nu krijgt?
Hallo....

....ook ik heb een paar keer een foute pincode ingetikt en deze is dus geblokkeerd. Pukcode gezocht (uiteraard stond hier ook de goede pincode bij  :-(   ) en ingetoetst plus 2 x nieuwe pincode maar geen reactie, alleen een poging minder. Pukcode bij t-mobile opgevraagd , blijkt dus gewoon te kloppen, weer alles ingetikt met als resultaat nog 8 pogingen. Nu sta ik inmiddels op 6 pogingen en durf het niet meer te proberen.....wat moet ik doen ?

groeten Marianne
Reputatie 3
@mariannemee

Mijn collega Issam heeft je in dit topic van een antwoord voorzien.

Reageer