Vraag

Heraansluiten na diefstal telefoon

• 11 december 2015
  • 3 reacties
  • 121 Bekeken

Ik heb op vrijdag 4-12-2015 mijn toestel telefonisch als gestolen opgegeven. Hierna naar de T-Mobile winkel in Sittard geweest en heb daar een nieuwe simkaart gekregen met de vermelding dat ik na ca. 1 uur wee kon bellen. helaas de hele avond gewacht op een functionerende telefoon maar helaas................ Zaterdag 5-12-2015 was ik in Utrecht dus maar weer een T-Mobile shop opgezocht. Moest aanhoren dat er waarschijnlijk iets misgegaan was maar (alweer) binnen het uur zou ik weer kunnen bellen, helaas................ Maar weer terug naar die winkel, wat er misgegaan was wisten ze niet maar binnen maximaal 3 uur zou het allemaal verholpen moeten zijn, helaas................ Omdat ik toch nog in Utrecht was maar weer een keertje terug. Tja, storing in het aanmeldsysteem maar uiterlijk zondagmorgen zou het weer moeten werken, sorry mijnheer voor de storing, we doen er alles aan hoor, helaas................ Maandag 7-12-2015 maar gebeld met jullie. Ik kreeg te horen dat de medewerkers mij dat toch nooit hadden kunnen beloven want hier staan toch echt 3 werkdagen voor hoor mijnheer. Zaterdag werken we helaas niet maar Dinsdag kunt u met alle zekerheid weer bellen hoor, helaas................ Donderdag nog maar eens gebeld met een zekere Delano die sprak over allerlei technische problemen, hij zou van alles navragen en mij binnen 1 uur terugbellen want ik zat ja toch al zolang zonder mijn telefoon maar (je raadt het al) helaas................ Tevens gevraagd of mijn nummer doorgeschakeld kon worden naar een ander nummer zodat ik voor het ziekenhuis bereikbaar ben, kon helaas niet omdat mijn nummer geblokkeerd was, helaas................ Later een voicemail van Delano gekregen maar hij heeft waarschijnlijk een defecte microfoon gehad (waarschijnlijk is daar zo ongeveer van alles kapot) want slechts enkele halve woorden zijn maar te horen en er is geen enkele zin van te naken wat hij bedoelt, helaas................ Nog maar een keertje met T-Mobile gebeld. Melanie (waarschijnlijk met het verkeerde been uit bed gestapt of ruzie met partner of zo) was gebelgd dat ik toch langzaam wel een beetje kwaad begon te worden na een weekje geen telefoon (die ik vanwege ziekte en spoedoproepen van het ziekenhuis perse nodig heb) zou navragen. Het computersysteem zou een probleempje hebben en de heren van de technische dienst zouden mij wel handmatig weer aansluiten zodra zij daar tijd voor hebben. Waarschijnlijk zijn ze daar zwaar onderbezet want helaas................ Ook gevraagd of ik iemand van de technische dienst zelf kon spreken zodat er misschien iets van vaart achter gezet kon worden omdat ik het telefoonnummer gewoon nodig heb maar helaas................ Dat kan helaas alleen maar per interne mail. Mag ik dan een supervisor spreken die wel inziet dat ik een probleem heb? Helaas................ Hoe durf ik het te vragen zeg? Nu op vrijdag 11-12-2015 in de late namiddag nog geen telefoon en we kunnen toch niet verwachten dat iemand dit in het weekeinde kan oplossen, helaas................ Schijnbaar tel je dus niet mee als klant met privé 3 telefoonabonnementen en zakelijk nog eens 4 erbij. Wordt het toch tijd om na zoveel jaar eens op zoek te gaan naar een andere provider in plaats van T-mobile? Wat is nu de moraal van dit verhaal? Als je telefoon gestolen wordt, neem allerlei onkosten van misbruik maar voor lief, koop een nieuw toestel en haal een nieuwe simkaart want anders weet je nog niet meer wat een telefoon is voordat je weer kunt bellen.

Nog iemand een providertip?

Hans.

3 reacties

Reputatie 6
Ik heb op vrijdag 4-12-2015 mijn toestel telefonisch als gestolen opgegeven. Hierna naar de T-Mobile winkel in Sittard geweest en heb daar een nieuwe simkaart gekregen met de vermelding dat ik na ca. 1 uur wee kon bellen. helaas de hele avond gewacht op een functionerende telefoon maar helaas................ Zaterdag 5-12-2015 was ik in Utrecht dus maar weer een T-Mobile shop opgezocht. Moest aanhoren dat er waarschijnlijk iets misgegaan was maar (alweer) binnen het uur zou ik weer kunnen bellen, helaas................ Maar weer terug naar die winkel, wat er misgegaan was wisten ze niet maar binnen maximaal 3 uur zou het allemaal verholpen moeten zijn, helaas...[...]

Hans.

Hallo Hans,

Welkom op het forum!

Zoals ik lees heb je een 'leuk' weekje achter te rug betreft T-Mobile. Ikzelf als medeklant kan je helaas niet helpen met deze casus. Ik kan wel ervoor zorgen dat een medewerker hier zsm naar jouw probleem gaat kijken. Ik zet nu meteen je topic door.

Kun je inmiddels wel weer bellen? Heb je je telefoon al een uit en aan gezet?

Succes!
Helaas nog altijd geen telefoon, te gek voor woorden.

Hans.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Hans,

Welkom op ons Forum!

Jeejtje wat een verhaal! Ik snap dat je hiervan baalt. Helemaal nadat je telefoon is gestolen. Ik wil dan ook mijn excuses aanbieden voor hoe het is gelopen.

Zoals mijn collega's hebben aangegeven ligt de oorzaak bij de technische storing. Wij ervaren nu technische problemen waardoor simkaarten niet worden geactiveerd. Wij verwachten dat op 15 december de storing verholpen zal zijn. Ik wil je daarom om geduld vragen. Ik weet dat het nu veel gevraagd is, maar als er een manier was om nu je simkaart te activeren dan ik had dat direct gedaan!

Wil je even aan de bel trekken zodra alles weer werkt? Wil je graag een vergoeding aanbieden voor het ongemak.

Reageer