Beantwoord

Hoe krijg ik een nanosimkaart?

Heb net mijn nieuwe iPhone 6 binnen. Kan ik eenvoudig een nano sim bij een t-mobile winkel kopen? Verschilt dit in prijs tegenover online bestellen?
icon

Beste antwoord door Gwendolyn70 16 januari 2015, 18:11

Het aanschaffen van een simkaart in de winkel is duurder, t-mobile probeert op deze manier self-service te bevorderen.

Als je de telefoon bij een abonnement van t-mobile hebt ontvangen zou er een passende simkaart bij moeten zitten.

Bekijk origineel

2 reacties

Het aanschaffen van een simkaart in de winkel is duurder, t-mobile probeert op deze manier self-service te bevorderen.

Als je de telefoon bij een abonnement van t-mobile hebt ontvangen zou er een passende simkaart bij moeten zitten.
Reputatie 4
@ Billy Belgijl

Het klopt wat Gwendolyn aangeeft! Bij een verlenging in combinatie met een nieuw toestel, is er een nieuwe simkaart toegevoegd. Kan je aan ons bevestigen dat dit ook het geval is? Je kan de simkaart vervolgens eenvoudig activeren via My T-Mobile.

Mocht dit niet het geval zijn, zou je mij dan een privébericht kunnen sturen? Dan ga ik ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk gebruik kunt maken van je nieuwe aanwinst! 😉 Houd mij maar even op de hoogte!

Reageer