Beantwoord

Hoeveel cijfers en hoe voer je de pukcode in?

• 3 oktober 2017
  • 1 reactie
  • 1500 Bekeken

AL HELEMAAL OPGELOST !!!

Hallo,

Doordat ik een nieuwe update voor mijn samsung a5 heb gedaan, moest ik de pincode invoeren. Heb die 3 keer verkeerd ingevoerd.
Daarna moest ik de pukcode invoeren. Ook dat heb ik 2 keer fout gedaan. Grrrrr, ik heb nog maar 7 of 8 pogingen te gaan.
Mijn codes zijn
********** (10 cijfers)
********* (9 cijfers)
Deze codes heb ik van het simkaartje gehaald uit mijn toestel, zijn dat de pukcode(s)?
Ik kreeg toen direct ook de mogelijkheid om een nieuwe pincode in te voeren en dat deed ik. Maar ik blijf maar foutmeldingen te krijgen met de waarschuwing "als u nog 8 keer onjuiste puk invoert, wordt SIM vergrendeld".
Hoe voer ik in hemelsnaam pukcodes in? Hoeveel cijfers gebruik ik? En ik heb geen mogelijkheid om een
* te gebruiken om 05 erbij in te toetsen zoals ik dat zie als ik google naar oplossingen.
Ik heb alleen het noodoproepscherm voor me met alleen maar cijfers en geen tekens.

Ik ben radeloos want ik ben enorm afhankelijk van mijn telefoon (lees:verslaafd  )
Please Help!!!!!!
icon

Beste antwoord door David 4 oktober 2017, 12:31

Hi Diana,

Zo te zien is het je al gelukt, aan de eerste regel te zien! 🙂 Hoe heb je het uiteindelijk opgelost?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Diana,

Zo te zien is het je al gelukt, aan de eerste regel te zien! 🙂 Hoe heb je het uiteindelijk opgelost?

Reageer