Beantwoord

Huidige SIM tijdelijk in oud toestel?

• 15 juli 2016
  • 3 reacties
  • 95 Bekeken

Stel: ik wil mijn huidige SIM (iPhone 6/abbo) TIJDELIJK in een ander, oud toestel doen, bijvoorbeeld op festivals. Kan dat zomaar, zonder veel gehannes? Bijvoorbeeld in een oude nokia?
icon

Beste antwoord door Sam- 16 juli 2016, 16:51

Hi Roenpoe,

Van harte welkom op het forum. Leuk om je hier te zien.

Goede vraag! Ik kan me voorstellen dat je dit van te voren graag duidelijk wilt hebben. Het antwoord is; ja. Let er alleen wel op dat oude toestellen in de meeste gevallen een ander formaat simkaart ondersteunen. Je zal dus over een 3-in-1 simkaart moeten beschikken of een 3-pack sim adapter zodat je van jouw nano simkaart ook een micro simkaart en een normale simkaart kan maken.

Is hiermee je vraag beantwoord?

Welke festivals staan er bij jou op de planning? 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi Roenpoe,

Van harte welkom op het forum. Leuk om je hier te zien.

Goede vraag! Ik kan me voorstellen dat je dit van te voren graag duidelijk wilt hebben. Het antwoord is; ja. Let er alleen wel op dat oude toestellen in de meeste gevallen een ander formaat simkaart ondersteunen. Je zal dus over een 3-in-1 simkaart moeten beschikken of een 3-pack sim adapter zodat je van jouw nano simkaart ook een micro simkaart en een normale simkaart kan maken.

Is hiermee je vraag beantwoord?

Welke festivals staan er bij jou op de planning? 🙂
Ha Issam, dank voor je verhelderende reactie. Ik heb ondertussen een malletje voor de sim en een antieke nokia opgesnord. Nu nog een oplader en bedenken welke festivals het worden, hoe dan ook Lowlands, maar dat is uiteraard sowieso vanzelfsprekend.
Reputatie 6
Badge +17
Hi Roenpoe,

Ah super. Goed om te lezen dat je inmiddels een oplossing hebt gevonden voor het formaat van je simkaart. Slim trouwens dat je een oud telefoontje mee gaat nemen. Erg zonde als je smartphone verloren raakt of beschadigd wordt in de chaos.

Nice! Lowlands, had ook niet anders verwacht. 😉 Alvast heel veel plezier.

Als je nog andere vragen hebt dan horen we het graag van je!

Reageer