Ik heb alleen een simkaart besteld, kun je wijzigen?

• 5 november 2019
  • 4 reacties
  • 243 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Zamówiłem tylko kartę SIM z umową na rok, bez urządzenia. Transfer odbędzie się 11 listopada. Czy mogę zmienić tę kolejność dla tej samej opcji, ale z urządzeniem?

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Goodmorning @Jolcia 

Please write in English, use Google Translate if needed.

If you ordered the Sim Only online you can cancel the order within 14 days. If that is not possible anymore then wait until your Sim Only will be active and go for so called “Toestel Flexibiliteit” where your Sim Only can be changed to a subscription with a phone.

Please keep in mind that if you are a new T-Mobile customer and you don’t have a Dutch passport you probably can’t get a Phone credit.

Kind regards, Folkert

Hallo

Hartelijk dank voor uw hulp, kunt u mij op hun beurt vertellen wat ik moet doen als ik de optie "Toestel Flexibiliteit" heb ingevoerd

Groetjes

Jolcia

Kun je me leiden, wat moet ik op zijn beurt doen?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jolcia,

Je hebt al gekozen voor Toestel Flexibiliteit of dat nog niet? Als je in aanmerking komt voor Toestel Flexibiliteit, dan kun je dat via jouw My T-Mobile zien. Er staat dan een knop met ‘Je kunt verlengen’ op jouw pagina. Als je het al hebt gekozen en de bestelling hebt aangevraagd, dan gaat alles verder vanzelf.

Ik kan verder nog niets voor je controleren, zou je mij anders een privébericht via mijn profiel kunnen sturen met jouw telefoonnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers rekeningnummer? Dan kan ik in ieder geval met je meekijken wat er aan de hand is.

Reageer