Beantwoord

ik heb een micro of nano SIM card nodig

Ik ben een prepay klant met T-mobile met een nog oudewetse Sony walkman phone, ik wil nu de phone vervangen voor een nieuwer model smartphone, maar ik heb de oude stijl grote T-mobile SIM card in mijn
huidig mobiel, mijn vraag is, kan ik een vervangende Micro/nano sim card met behoud van mijn nummer en krediet krijgen van een T-Mobile winkel in Amsterdam (ben nog in het buitenland) bedankt Coatcheckcop
icon

Beste antwoord door Issam 2 augustus 2017, 16:11

Hoi hoi,

Leuk om je hier weer te zien. 🙂

Gefeliciteerd met je nieuwe telefoon. Welke is het geworden?

Goed dat je hier van te voren even navraag over doet. Het antwoord op je vraag is: ja. Je kan gewoon langs één van onze T-Mobile Shops om een nieuwe 3-in-1 simkaart aan te schaffen.

Om het jou nog makkelijker te maken heb ik een nieuwe simkaart naar je thuisadres verzonden. Deze ligt binnen 3 werkdagen op de mat en kan gelijk geactiveerd worden als je terug bent in Nederland!

Nog een prettig verblijf in het buitenland!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi,

Leuk om je hier weer te zien. 🙂

Gefeliciteerd met je nieuwe telefoon. Welke is het geworden?

Goed dat je hier van te voren even navraag over doet. Het antwoord op je vraag is: ja. Je kan gewoon langs één van onze T-Mobile Shops om een nieuwe 3-in-1 simkaart aan te schaffen.

Om het jou nog makkelijker te maken heb ik een nieuwe simkaart naar je thuisadres verzonden. Deze ligt binnen 3 werkdagen op de mat en kan gelijk geactiveerd worden als je terug bent in Nederland!

Nog een prettig verblijf in het buitenland!
HI, ik ben in het buitenland tegenwoordig t/m 09 aug. ik krijg een email van Tmobile dat er is een nieuwe SIM kaart onderweg per post (ik had geen idee dat ik zo een nieuwe SIM kaart heb aangevraagd, maar goed, ik volg de instructies en laat ik de huidige grote SIM kaart in kijn oude Sony walkman phone en activer het nieuwe kaart op mijn.t-mobile met een code (??) misschien kan ik dit beter in de T mobile winkel doen. Ik heb nog niet het nieuwe telefoon nog, ik koop een Alcatel U5 van bol.com, een simvrij smartphone als ik terug bent, maar deze telefoon kan alleen een "micro" SIM kaart gebruiken en mijn Nederlandse SIM kaart is alleen een grote kaart, terwijl mijn USA SIM is in een soort "lijst" waar ik hem kan uitpersen en dan past het als een "micro" SIM kaart. (maar ik wil natuurlijk alleen een NL T-Mobiel SIM kaart in mijn NL telefoon gebruiken. bedankt Coatcheckcop
Bedankt Issam, ik lees dat niet goed, U hebt de nieuwe SIM kaart naar me verzonden? Nu snap ik het, ikben terug op de 9 augustus, als ik de nieuwe SIM kaart laten activeren, dat kan ik in mijn huidge oudewetse Sony walkman phone laten gewoon gebruik van maken? omdat het nieuwe toestel komt niet meteen, dankje Coatcheckcop
Reputatie 7
Badge +20
Hey Coatcheckcop,

Het klopt inderdaad dat mijn collega Issam jou kosteloos een nieuwe simkaart heeft gestuurd. Jouw huidige simkaart is namelijk verouderd, dus dan heb je recht op een gratis, nieuwe simkaart. Je krijgt sowieso een simkaart met alledrie de formaten, dus daar zit die lijst ook omheen. Je kunt dan het formaat uitdrukken wat jij nodig hebt. Je hoeft de nieuwe simkaart niet direct te activeren, je kunt ook wachten tot je jouw nieuwe telefoon hebt gekocht. Het activeren kun je overigens heel eenvoudig zelf thuis doen, daar hoef je niet speciaal voor naar de winkel. Je krijgt sowieso een brief met instructies en je kunt dan op deze pagina de nieuwe simkaart activeren: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/toestel-en-sim/simkaart

Het is wel handig om te weten dat je slechts één simkaart actief kunt hebben op jouw telefoonnummer. Je hoeft de simkaart dus niet gelijk te activeren, maar wanneer de nieuwe simkaart geactiveerd is, dan is de oude onbruikbaar. Je kunt jouw Sony dan nog wel gebruiken op WiFi, maar niet meer met jouw PrePaid-aansluiting.

Hopelijk is het zo helemaal duidelijk, maar als je nog vragen hebt, laat het gerust weten!

Reageer