Beantwoord

Ik kan eSim niet activeren

  • 2 november 2019
  • 5 reacties
  • 599 Bekeken

Ik deed een update op mijn iPhone en zette mijn copy via iCloud terug en toen deed mijn eSim het niet meer. Klantenservice gebeld en die stuurden mij een nieuwe eSim op. Gelijk geinstalleerd, maar kan niet activeren omdat ik de fysieke simkaart al lang niet meer heb en de winkel is al dicht en morgen ook gesloten. Is er geen andere manier om mijn eSim te activeren? Moet ik nou echt tot maandag na 12 uur wachten?

icon

Beste antwoord door David 4 november 2019, 10:59

Hoi Miranda,

Ik zie terug dat het ondertussen is gelukt om de eSIM te activeren! Veel plezier ermee! Als we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag van je.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi Miranda,

Ik zie terug dat het ondertussen is gelukt om de eSIM te activeren! Veel plezier ermee! Als we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag van je.

Hoi David,

Nee hoor, ik kan nog niet bellen op mijn nr.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Miranda111 

Ik zie dat het gister na dit bericht alsnog is gelukt. Heb je je toestel opnieuw gestart? Kun je nu wel bellen? Ik hoor het graag als ik nog iets voor je kan doen!

Ja ik heb moeten wachten tot jullie winkel geopend was op maandag dus pas om 12 uur.

Reputatie 7
Badge +20

Gelukkig werkt het nu weer wel!

Reageer