Beantwoord

Ik kan geen vervangende simkaart bestellen

Hallo,

Ik heb zojuist een nieuw mobiel gekocht dat een nano-sim vereist, maar mijn huidige model gebruikt een micro-sim. Ik probeer nu al een tijdje die "vervangende sim" te kopen, maar ik krijg dan de melding "Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw."

Wat kan ik nu het beste doen?

EDIT: Ik heb mijn naam veranderd, maar dit forum herkent dat niet. Ik probeer nu contact op te nemen met de moderators.
icon

Beste antwoord door Folkert 9 januari 2019, 18:16

Hoi,

Als je nu al een micro sim hebt dan is dat al een 3 in 1 simkaart en daar kun je zelf een nano van maken. Voorzichtig het micro randje verwijderen tot je nano overhoudt.

De moderators zullen morgenochtend jouw naam wijzigen.

Bekijk origineel

4 reacties

Goed om te horen! Dank jullie wel voor jullie hulp!
Reputatie 6
Badge +16
Hoi.

Allereerst excuses voor het ongemak. Er zijn inderdaad wat problemen met het bestellen van de simkaarten. Ik heb deze daarom direct voor jou opgestuurd, dus dat komt nu helemaal goed. Je zult hem binnenkort op jouw deurmat zien vallen!
Dankjewel voor je snelle reactie. Ik hoop dat mensen mijn fout begrijpen en geen stomme grappen gaan uithalen!
Reputatie 7
Badge +15
Hoi,

Als je nu al een micro sim hebt dan is dat al een 3 in 1 simkaart en daar kun je zelf een nano van maken. Voorzichtig het micro randje verwijderen tot je nano overhoudt.

De moderators zullen morgenochtend jouw naam wijzigen.

Reageer