Beantwoord

Ik kan niet meer bellen

• 16 mei 2019
  • 3 reacties
  • 911 Bekeken

Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd voor mijn nieuwe telefoon die ik kon activeren via de website van -mobile wat in het geheel niet lukte. Bellen dan maar nou dat kost ook enige moeite. Eindelijk contact met een medewerker waar ik anderhalf uur aan de lijn ben geweest ook zij kon mijn nieuwe simkaart niet activeren ze zou me een nieuwe puk code geven via mijn email. Wat blijkt zij stuurt de oude puk code van mijn huidige sinkaart die niet werkt op mijn nieuwe simkaart. Bellen dan maar weer Ja...dus niet ze hebben de oude telefoon geblokkeerd kan ze niet meer bereiken. Dan maar hier.....Weet niet meer wat te doen. Fijn hoor allemaal.
icon

Beste antwoord door Jaimy 17 mei 2019, 09:51

Hoi SuzukiBandit,

Ik wil graag met je meekijken! We kunnen er vast en zeker voor zorgen dat dit goedkomt. 🙂

Om met je mee te kunnen kijken, heb ik wel jouw gegevens nodig. Zou je mij een privéberichtje willen sturen met daarin jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum, laatste 4 cijfers van het IBAN en natuurlijk het simkaartnummer van de nieuwe simkaart.

Dankjewel alvast!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi SuzukiBandit,

Ik wil graag met je meekijken! We kunnen er vast en zeker voor zorgen dat dit goedkomt. 🙂

Om met je mee te kunnen kijken, heb ik wel jouw gegevens nodig. Zou je mij een privéberichtje willen sturen met daarin jouw naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum, laatste 4 cijfers van het IBAN en natuurlijk het simkaartnummer van de nieuwe simkaart.

Dankjewel alvast!
Beste Jaimy, het probleem is al opgelost toch bedankt voor je reactie 🙂
Reputatie 7
Badge +20
Hi Suzikibandit,

Aah heel fijn dat het is opgelost en dat je het nog even doorgeeft. Ik wens je een heel fijn weekend toe!😊

Reageer