Beantwoord

Ik krijg steeds de melding: ongeldige sim kaart

  • 1 juli 2015
  • 3 reacties
  • 470 Bekeken

Dag,

Na een verblijf in Engeland en het gebruik van het Engelse nummer geeft het weer gebruik gaan maken van mijn Nederlandse simkaart (pre-paid nummer) de foutmelding: ongeldige simkaart..

Opnieuw in en uitschakelen gaat helaas niet want de power button van mijn telefoon (iPhone) is stuk.

Gr Hinke
icon

Beste antwoord door iamPuk 1 juli 2015, 11:33

De PrePaid simkaart is Het laatste half jaar wel gebruikt?

Anders zullen de carriersettings van de Engelse simkaart in je iPhone ingesteld staan.

Probeer eens de netwerkinstellingen te herstellen:
Instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel netwerkinstellingen. Je toestel zal dan opnieuw opstarten daarna. Hopelijk komen de instellingen van t-Mobile weer actief.
Let op! wifi wachtwoorden dien je daarna opnieuw in te stellen.

Heeft het niet geholpen?
Dan de iPhone voor een half koppelen aan iTunes.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +13
De PrePaid simkaart is Het laatste half jaar wel gebruikt?

Anders zullen de carriersettings van de Engelse simkaart in je iPhone ingesteld staan.

Probeer eens de netwerkinstellingen te herstellen:
Instellingen > algemeen > stel opnieuw in > herstel netwerkinstellingen. Je toestel zal dan opnieuw opstarten daarna. Hopelijk komen de instellingen van t-Mobile weer actief.
Let op! wifi wachtwoorden dien je daarna opnieuw in te stellen.

Heeft het niet geholpen?
Dan de iPhone voor een half koppelen aan iTunes.
Problem solved!
Bedankt voor de tip..
Super om te lezen dat het is opgelost Hinke! 🙂 Bedankt voor het doorgeven. Ik heb het antwoord van iamPuk daarom ook gemarkeerd als het goede antwoord.

Reageer