[INFO] Aanvragen nieuwe simkaart

  • 4 december 2018
  • 46 reacties
  • 2489 Bekeken


Toon eerste reactie

46 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi lindsen,

Heb voor je gekeken en je komt inderdaad in aanmerking voor een nieuwe simkaart. Ik heb hem ook opgestuurd deze kan je binnen 3 werkdagen thuis verwachten. Ik denk dat je hem misloopt in verband met je vakantie. Als je direct een nieuwe simkaart wilt dan kun je ook langs een T-Mobile shop gaan en daar een nieuwe aanvragen. Je kan op deze pagina de simkaart activeren!

Ik wens je een fijne vakantie!
Oke bedankt!

Dan wacht ik het wel af.
Ik wil een nieuwe telefoon kopen, daarin moet een nano simkaart. Ik heb nu al een hele tijd een micro simkaart. Ik weet dat je een nieuwe simkaart kunt kopen in de winkel of online kunt bestellen. Maar ik las ook dat als je huidige simkaart verouderd is, je gratis een nieuwe simkaart kunt krijgen. Hoe weet ik of mijn simkaart verouderd is? Volgens My-T-Mobile is het een 3 in 1 maar dat is niet zo!
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Ageeth, geen zorgen, ik heb je zojuist beantwoord in jouw eigen topic! 😊
@Jaimy ik zag net je antwoord. Bedankt. Sorry dat ik mijn vraag op 2 plaatsen stelde. Nadat ik zelf een topic had geschreven, zag ik dat het in deze topic moest, maar ik kon mijn eigen topic niet meer verwijderen. Nieuwe gebruiker, dus nog niet zo bekend met alles. Super geholpen!
Reputatie 7
Badge +19
Geeft helemaal niks @Ageeth! En heel graag gedaan. 😄
ik heb een nieuwe telefoon, alleen past mijn simkaart (sim of micro-sim) er niet in.
moet een nano zijn.
ik heb al tijden een 2 in 1 simkaart.
kom ik in aanmerking voor de kosteloze regeling van 3 in 1 simkaart?
@David , excuses. Het was niet mijn bedoeling om het bericht meerdere keren te delen.
Ik zit sinds gisteren op dit forum, en kon niet vinden hoe je iets kon verwijderen en/of bewerken.
Ik zal rekening houden met de huisregels van het forum.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @limburg-1

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie dat je geen verouderde simkaart hebt. Je komt daardoor niet in aanmerking voor de gratis regeling. Maar geen zorgen je kan voor 5,09 heel eenvoudig een simkaart bestellen via My T-Mobile. Laat je even weten of het lukt?
@Hajar ,

Bedankt voor je reactie en voor het nakijken.

Volgens de simkaart verpakking heb ik alleen een simkaart en micro-simkaart.
En op t-mobile staat dat ik een 3-in-1 simkaart heb. Dit klopt niet.
Heb de huidige simkaart sinds oktober 2014, dus bijna al 5 jaar.
Vind € 5,00 euro voor een nieuwe simkaart vrij veel geld, en zou graag mijn nieuwe telefoon in gebruik willen nemen.

Zou het misschien alsnog mogelijk zijn om in aanmerking te komen voor een gratis simkaart?
Ik zou daar erg blij mee zijn.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @limburg-1,

Helaas kunnen we dit niet aanbieden, maar je moet maar zo zien: Als je er weer 5 jaar mee doet, dan is het €1,- per jaar en dat is dus nog geen 10 cent per maand!
bedankt voor de reactie.
jammer dat een ander (zoals ik hierboven lees) met hetzelfde probleem en ook een 2-1 kaart wel in aanmerking komt.
want er staat op mijn inlog dat ik een 3-in-1 kaart heb, maar dat is totaal niet waar.
heb eventueel een foto van de kaarthouder, waarin simkaart zat.

het rekensommetje is leuk, maar niet iedereen heeft de zelfde gevulde portemonnee.

was graag geholpen, door jullie coulance-regeling.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Lindsen88,

Wat is het simkaartnummer van jouw oude kaartje? Dan kijk ik even of dat zo is! Heb je echt haast, vanwege je vakantie, dan raad ik je aan nog even snel langs een T-Shop te gaan! Zij kunnen jou direct aan een nieuw simkaartje helpen!
Ik heb begin van deze maand mijn abonnement verlengd met een Samsung Galaxy s10. Ik had een s7. Nu lees ik hier boven dat je bij een verlenging een nieuwe simkaart krijgt, maar die heb ik niet gehad.

Met mijn vorige telefoon had ik al regelmaat last van het feit dat mijn verbinding tijdens een gesprek gewoon wordt verbroken. De ene keer naar 10 min, de andere keer naar 1 uur. Dat verschilt. De minuten lopen wel door, waardoor ik niet meteen opnieuw bereikbaar ben.
Nu heb ik een nieuwe telefoon en ervaar nog steeds deze problemen. Lijkt zelfs wel erger dan met mijn vorige telefoon. Mensen om me heen zeggen dat dit kan liggen aan mijn simkaart..dat deze verouderd en/of beschadigd is.

Nu wilde ik dat vragen via de chat maar die begrijpt mijn vraagstelling niet. Dus daarom dat ik de vraag nu maar hier stel
Reputatie 7
Badge +20
Hi @lindsen88

Gefeliciteerd met je nieuwe Samsung! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je geen verouderd simkaart hebt en dus kom je niet in aanmerking voor een gratis vervanging. Maar geen zorgen, je kan via My T-Mobile een nieuwe simkaart aanvragen voor maar 5,09.

Kom je zo verder? Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!
Hi @lindsen88

Gefeliciteerd met je nieuwe Samsung! Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je geen verouderd simkaart hebt en dus kom je niet in aanmerking voor een gratis vervanging. Maar geen zorgen, je kan via My T-Mobile een nieuwe simkaart aanvragen voor maar 5,09.

Kom je zo verder? Als je nog vragen hebt, laat het ons weten!


Je hebt 3 maanden geleden al een nieuwe simkaart opgestuurd. Dat staat hierboven.
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Desiree13

Ik zie dat je gister een nieuwe simkaart hebt besteld. Deze ontvang je binnen 3 werkdagen thuis en kan je activeren via My T-Mobile. Laat je even weten of je verbinding dan wel beter is? Ik wens je veel plezier met je nieuwe toestel!

@lindsen88 Excuses ik heb op een oud bericht gereageerd zie ik haha.
wanneer val je wel in de coulance-regeling?
Reputatie 7
Badge +20
Hi @limburg-1

Als je simkaart is verouderd val je onder de coulance regeling. Wij kunnen dat controleren aan de hand van je simkaart nummer. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!
Beste T-Mobile,

Ik zag het in dit topic al een paar keer staan en voor mij geld hetzelfde:

Mijn simkaart is verouderd en in mijn nieuwe dual sim telefoon past alleen 2x een nano simkaart. In mijn account staat dat ik een 3-in-1 simkaart heb maar dat is niet zo (mijn vorige telefoon was een dual sim met 1 nano en 1 micro). Het is een oude micro sim kaart, de chip die erop zit is ook groter dan de andere (nano) sim die wel in mijn nieuwe telefoon past. Ik zie in dit topic dat ik dan in aanmerking kom voor een nieuwe simkaart?

Ik hoor het graag!
Met vriendelijke groet,
Geert
Reputatie 7
Badge +20
Hi geert,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en je simkaartnummer bekeken, maar hij valt niet onder de coulance regeling. Deze regeling geldt voor simkaarten van een ouder type. Maar geen zorgen je kan voor maar 5,09 een simkaart bestellen via My T-Mobile. Hopelijk kom je zo verder!

Reageer