Sticky Beantwoord

[Info] Aanvragen simkaartadapters

• 22 augustus 2013
  • 741 reacties
  • 61658 Bekeken

Reputatie 6
Wat is een sim-adapter en hoe kan ik dit aanvragen?
icon

Beste antwoord door Chris076 13 september 2013, 12:00

Gebruik je je simkaart in verschillende toestellen? Dan kan het handig zijn om een sim-adapter aan te vragen. Je kan dan de kleine simkaart ook in andere toestellen gebruiken.

Er zijn 2 soorten simadapters:
- micro naar gewoon formaat (gratis)
- 3-Pack Sim Adapter: nano naar micro, micro naar gewoon formaat (€4,95)

Heb je een abonnement? Dan worden de kosten voor de 3-Pack Sim Adapter automatisch op je volgende factuur in rekening gebracht .
Heb je een PrePaid aansluiting? Dan worden de kosten na het bestellen in mindering gebracht op je PrePaid-tegoed. Let op: het is niet mogelijk om van een promotie-tegoed een simkaart te bestellen. Zorg er dus voor dat er voldoende tegoed op staat. Kan je het PrePaid-tegoed niet meer opwaarderen? Dan kan je een beltegoedkaart aanschaffen en vervolgens telefonisch (06-24001200) of via Twitter (@tmobile_webcare) contact opnemen met de klantenservice. Houd de opwaardeercode bij de hand. Dan zullen we het tegoed opwaarderen, zodat je de 3-Pack Sim Adapter kunt bestellen.

Wil je een sim adapter bestellen via het forum? Controleer dan eerst op My T-Mobile je adresgegevens en pas deze, indien nodig, aan. Vermeld daarna hieronder welke adapter-set je nodig hebt. Als je een 3-Pack Sim Adapter nodig hebt, dan ga je door te reageren tevens akkoord met de kosten. De simadapters zijn ook in de T-Shop verkrijgbaar.

Bekijk origineel

741 reacties

Reputatie 6
Gebruik je je simkaart in verschillende toestellen? Dan kan het handig zijn om een sim-adapter aan te vragen. Je kan dan de kleine simkaart ook in andere toestellen gebruiken.

- 3-Pack Sim Adapter: nano naar micro, micro naar gewoon formaat (€4,95)

Heb je een abonnement? Dan worden de kosten voor de 3-Pack Sim Adapter automatisch op je volgende factuur in rekening gebracht .
Heb je een PrePaid aansluiting? Dan worden de kosten na het bestellen in mindering gebracht op je PrePaid-tegoed. Let op: het is niet mogelijk om van een promotie-tegoed een simkaart te bestellen. Zorg er dus voor dat er voldoende tegoed op staat. Kan je het PrePaid-tegoed niet meer opwaarderen? Dan kan je een beltegoedkaart aanschaffen en vervolgens telefonisch (06-24001200) of via Twitter (@tmobile_webcare) contact opnemen met de klantenservice. Houd de opwaardeercode bij de hand. Dan zullen we het tegoed opwaarderen, zodat je de 3-Pack Sim Adapter kunt bestellen.

Wil je een sim adapter bestellen via het forum? Controleer dan eerst op My T-Mobile je adresgegevens en pas deze, indien nodig, aan. Vermeld daarna hieronder welke adapter-set je nodig hebt. Als je een 3-Pack Sim Adapter nodig hebt, dan ga je door te reageren tevens akkoord met de kosten. De simadapters zijn ook in de T-Shop verkrijgbaar.

Hallo,

Ik heb een nieuwe simkaart met abbonement gekregen maar toen ik de kaarthouder ervanaf hield
omdat het alleen micro-SIM nam, ging de houder kapot. kleine vraag kan je die gewoon in een T-mobile
shop krijgen als je het vraagt ? of kost het wat.

Alvast bedankt 😃 .
@VasTeklanTen

Welkom bij de T-Mobile Community! :D

Ik kan niet met zekerheid zeggen of elke shop de simadapter op voorraad heeft. Ik kan hem natuurlijk ook opsturen. Laat in dat geval even een bericht achter.
Reputatie 2
Goedemorgen,
Ik wil graag een adapter aanvragen om mijn nano simkaart ook in mijn iPhone 4 te gebruiken.
Ik ga akkoord met de kosten 4,95.
Groet Elke
@climbcat

De nano-sim adapter is onderweg! 🙂
daar mijn telefoon vandaag ter reparatie is aangeboden wil ik graag een pakket voor micro naar normale sim ontvangen.
Bij voorbaat dank.

.

Ik wil graag de gratis simadapter micro naar gewoon formaat van u toegestuurd krijgen.
Bij voorbaat dank, G.P.
Reputatie 2
Indien mogelijk zou ook ik graag de micro naar gewoon formaat adapter willen ontvangen.
Reputatie 5
@vossiej
@BalderVL92
@WitteBes

De simadapter komt jullie kant op! Binnen enkele werkdagen ligt het pakketje in de brievenbus. 🙂
Vast hartelijk dank!
Vast hartelijk dank!
ik zou graag een gratis adapter willen ontvangen. Alsvast bedankt !
@Dieg, welkom op het T-Mobile Forum 🙂!

De simadapter komt jou kant op 🙂!
Hallo beste moderators van deze forum,

Ik zou graag de gratis micro adapter toegestuurd willen krijgen. Heb een nieuwe telefoon aangeschafd waarbij ik weer de normale simkaart formaat nodig heb. Alvast hartstikke bedankt, jullie doen goed werk om deze mensen zo goed en snel van dienst te zijn.

Groeten,

Ziggy
Ik zou graag de gratis simkaart adaptor ontvangen:

Alvast dank.
Zou u voor mij een micro sim adapter kunnen sturen want ik had een iphone en nu een samsungnote
Mvg
Reputatie 5
@ZiggyStraatman
@QC86
@dmonsanto

Leuk om te zien dat jullie de weg naar de T-Mobile Community hebben gevonden! :)

Ik heb direct microsim adapters voor jullie aangevraagd. Binnen 3 werkdagen ontvang je het pakketje.
Reputatie 1
ik zou ook graag een simadapter micro naar gewoon formaat  ontvangen .
alvast bedankt voor de moeite.
@puma72

Ik heb de microsim adapter toegestuurd. Deze valt zo snel mogelijk in de brievenbus. 🙂
Ik wil graag een micro naar gewoon formaat adapter ontvangen. Die gratis is dus.

mvg.
Reputatie 5
@dihya

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Ik heb zojuist een sim adapter voor je aangevraagd. Binnen enkele werkdagen valt deze bij je door de brievenbus.
Misschien een domme vraag maar wat houd - 3-Pack Sim Adapter: nano naar micro, micro naar gewoon formaat (€4,95) in? İs dat iets waarmee je normale simkaarten mee kunt knippen en een kleine formaat krijgt zodat je deze kunt gebruiken in een iphone 4s ? Mocht dit het geval zijn dan zou ik deze graag willen hebben + een micro naar gewoon formaat (gratis)

Alvast bedankt!

Mvg
Hoi hoi,

Graag zou ik ook een micro naar gewoon formaat die gratis is willen ontvangen!

Alvast bedankt.

Mvg
Graag ontvang ik de sim adapter voor micro naar gewoon formaat.

Bij voorbaat dank!
Reputatie 5
@Merve_Burak

Welkom op de T-Mobile Community.

Het is met een sim adapter pack niet mogelijk om simkaarten kleiner te knippen. Een sim adapter is een hoesje dat je om de simkaart doet zodat deze groter wordt. Stel je hebt een nano-sim, dan kun je hier een sim adapter omheen doen om de simkaart het formaat van een microsim of gewone simkaart te geven. Ik heb de microsim adapter naar je toegestuurd. :)

@nazs
@Crumsil

Leuk om te zien dat jullie de weg naar dit topic hebben gevonden. :)

Ik heb jullie beiden een sim adapter toegestuurd. Binnen enkele werkdagen ligt deze in de brievenbus.
Beste Tmobile, ik heb een duosim aangevraagd met als eerste een nanosimkaart (4FF) en als 2de een microsimkaart (3FF). Maar nu heb ik dus ipv van een microsimkaart (3FF) een 2de nanosimkaart (4FF) gekregen. Bij deze zou ik graag van jullie een adapter willen ontvangen voor de nanosimkaart (4FF) naar een microsimkaart (3FF).

Met vriendelijke groet
Peter

Reageer