Sticky Beantwoord

[Info] Aanvragen simkaartadapters

Toon eerste reactie

741 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Rhannen,

Aiii, dat is wel zonde inderdaad! Ik zie dat je ondertussen ook een simkaart hebt aangevraagd. Aangezien ik het wel erg ongelukkig voor je vindt, heb ik de kosten van de simkaart vergoed. Dit is als beltegoed bijgeschreven. :)

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag!
Graag zou ik een 3pack sim adapter bestellen.
Mvg hester
Reputatie 7
Badge +20
Hey Hester,

Het 3-pack is naar je onderweg en de kosten vind je terug op de volgende factuur! 🙂
Beste meneer/mevrouw,
Binnenkort moet helaas mijn telefoon weg voor reparatie, dus dan moet ik weer even over op mijn oude mobiel. Graag zou ik daarom een adaptor van micro naar gewone simkaart aanvragen (dit kan toch gratis)? Heel erg bedankt!
Mvg Anne
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Anne,

Oh nee! Is het heel erg gesteld met jouw telefoon? Gelukkig heb je een oude mobiel liggen die je even kunt gebruiken!

Ik heb de adapter meteen voor je aangevraagd. Je zult deze binnen 4 dagen ontvangen - er zit een brief bij met uitleg over de werking ervan. 😃
Beste tmobile-medewerker,
Helaas heb ik nog niet de adapter mogen ontvangen. Ik vroeg me af of jullie weten wanneer deze misschien aankomt.
Mvg Anne
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Anne,

Ik zie inderdaad dat er iets niet helemaal goed gaat, nogal onfortuinlijk in dit geval. Wanneer gaat jouw telefoon precies weg voor reparatie?

Ik hoop van harte dat het nu goed verwerkt wordt en de simkaart adapter snel op je deurmat valt!
Hallo, ik wil ook graag een 3 in 1 sim adapter bestellen.
Groetjes, Fabiënne
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Fabienne,

De 3-in-1 sim adapter is voor je aangevraagd. :D

Je krijgt deze binnen 3 werkdagen binnen per post!
Super dank je wel! De prijs wordt op mijn factuur verrekend toch?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Fabienne,

Graag gedaan namens Issam. 😃 Het klopt inderdaad dat de prijs op jouw factuur verrekend wordt!
@Chris076, Ik zou graag een adaptor 3-pack willen aanvragen, ik moet van nano naar micro voor m'n nieuwe toestel (AllCall Atom). Vandaag naar de winkel geweest, maar die hadden het niet.
Ik ga akkoord met de kosten.
Alvast bedankt,
Groetjes Gwendolyn
Reputatie 7
Badge +20
Hi Gwendolyn,

Geen Chris, maar iemand die nog wel bij T-Mobile werkt.. anders moest je zo lang wachten! 😉

Ik heb de adapter naar je opgestuurd en de kosten in rekening gebracht. Deze zullen terug te vinden zijn op jouw volgende factuur. Veel plezier met jouw nieuwe telefoon!
Hi David,
Ik heb nog niks ontvangen, ik heb net mijn gegevens nogmaals gecheckt, die kloppen gewoon.
Ik wacht vol spanning af.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Gwendolyn,

Goed dat je het gelijk even laat weten en ook aangeeft dat jouw adresgegevens nog wel kloppen. Ik heb het gelijk even nagekeken en het lijkt niet helemaal goed te gaan, want de aanvraag staat nog steeds open. Nu heb ik direct een nieuwe aanvraag gedaan en ik kijk later vandaag gelijk even of het nu wel goed verwerkt wordt. Anders gaat er iets helemaal mis en dan ga ik een andere oplossing bedenken!
Reputatie 7
Badge +20
@Gwenno,

Yes, nu gaat het goed! Sorry voor de vertraging, maar de adapter komt eraan!

Reageer