Sticky

[Info] Simkaart activeren


Reputatie 7
Badge +15
  • Oud-Moderator
  • 10053 reacties
Wanneer je een nieuwe simkaart in gebruik neemt moet deze geactiveerd worden.

Zelf activeren via My T-Mobile
Je kunt je nieuwe simkaart zelf activeren via My T-Mobile. Je hebt hiervoor je nieuwe simkaartnummer nodig. Dit nummer vind je op de simkaart en op de meegeleverde brief onder vermelding van ICC. Eerder stuurde wij een sms naar je oude simkaart om de activatie af te ronden maar dit is niet meer nodig. Als je de oude simkaart niet meer hebt kun je alsnog de nieuwe simkaart activeren. Wel staan de eerste 48 uur de onderstaande blokkades actief:

  • Mobiel internet in het buitenland
  • Bellen in en naar het buitenland
  • 0900-nummers bellen

Na de activatie kun je de nieuwe simkaart binnen een paar minuten gebruiken. Werkt je simkaart binnen 30 minuten nog niet? Zet je toestel dan even uit en weer aan. Je oude simkaart wordt automatisch gedeactiveerd.

Heb je problemen met het activeren van je simkaart?
Neem dan contact op met ons via Facebook, Forum, Twitter of de chat. Ook kun je ons natuurlijk telefonisch bereiken door te bellen naar 06 - 2400 1200 of je simkaart laten activeren in een T-Shop.

This topic has been closed for comments