Beantwoord

Inloggegevens, pincode en pukcode kwijt

• 15 februari 2019
  • 4 reacties
  • 499 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Mijn schoonmoeder is onlangs opgenomen geweest in het ziekenhuis en heeft daardoor wat problemen gekregen met haar geheugen en weet ze de juiste pincode niet meer.Die heeft ze wel geprobeerd in te voeren met als gevolg dat we nu de pukcode nodig hebben.
Omdat ze verder geen internet heeft hebben wij ooit een account aangemaakt maar ook daarvan kan ik de gegevens niet van achterhalen en deze opvragen wil ook niet lukken.
Onze enige hoop is nu dat wij via deze weg aan de gegevens kunnen komen belangrijkste is dan de pukcode zodat we de simkaart weer kunnen ontgrendelen.

Hopelijk kunnen jullie ons verder helpen.

Alvast bedankt,

John van Mook
[e-mailadres verwijderd door moderator]
icon

Beste antwoord door Jaimy 18 februari 2019, 11:20

Hoi Jmook,

Ik heb je de pukcode verstuurd via een privéberichtje! Zo moet het goedkomen - maar als ik nog ergens mee kan helpen dan hoor ik het graag!

Enne, heel graag gedaan. ☺
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste John,

Heb je het kaartje niet meer waar de simkaart uitgedrukt is? Zo niet dan even wachten op een community moderator morgen, die kan je verder helpen.

Groet, Folkert
Reputatie 7
Badge +19
Hoi John,

Natuurlijk ga ik je hierbij helpen. Gaat het inmiddels wel weer wat beter met je schoonmoeder? Ik hoop het! Lief dat je dit voor haar regelt.

Om de pukcode voor je op te zoeken heb ik eerst de gegevens van het abonnement/prepaid van jouw schoonmoeder nodig. Vanwege privacybescherming heb ik het volgende nodig: haar naam, adres, telefoonnummer, geboortedatum en laatste 5 cijfers van het IBAN-nummer. Kun je me dit toesturen in een privéberichtje? Dan ga ik ermee aan de slag en zal ik je de pukcode toesturen!
Hoi Jaimy,

Alvast bedankt voor de hulp.
PB is verstuurd .
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jmook,

Ik heb je de pukcode verstuurd via een privéberichtje! Zo moet het goedkomen - maar als ik nog ergens mee kan helpen dan hoor ik het graag!

Enne, heel graag gedaan. ☺

Reageer