Beantwoord

iPhone 6 ziet simkaart niet.

• 6 juni 2015
  • 4 reacties
  • 1131 Bekeken

Hallo,

Ik heb sinds donderdag een iphone 6, moest natuurlijk een nanosim in die had ik niet. Deze heb ik vandaag binnen gekregen, gelijk geactiveerd. Nu ziet mijn iphone 6 mijn simkaart niet. Mijn oude simkaart werkt niet meer omdat ik mijn nieuwe simkaart al geactiveerd heb. Ik ben nu dus ook niet meer bereikbaar. Werkt mijn simkaart niet of ligt het aan mijn Iphone?

Jeroen.
icon

Beste antwoord door kingjero 9 juni 2015, 10:00

Hey Jeroen,

Welkom op het T-Mobile Forum!

Daar is iets goed fout gegaan! Ik zie dat je gisteren weer een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Is het gelukt om de nieuwe nano-simkaart in je iPhone 6 te gebruiken? Ik ben benieuwd! ;)

Hallo,
Ik ben gister naar een T-Mobile winkel gegaan, heb een nieuwe simkaart gehad en het werkt weer zoals het moet
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo,

Ik heb sinds donderdag een iphone 6, moest natuurlijk een nanosim in die had ik niet. Deze heb ik vandaag binnen gekregen, gelijk geactiveerd. Nu ziet mijn iphone 6 mijn simkaart niet. Mijn oude simkaart werkt niet meer omdat ik mijn nieuwe simkaart al geactiveerd heb. Ik ben nu dus ook niet meer bereikbaar. Werkt mijn simkaart niet of ligt het aan mijn Iphone?

Jeroen.

Ben er achter gekomen dat het aan mijn nieuwe simkaart ligt. Heb een andere simkaart erin gedaan en deze ziet mijn Iphone 6 wel. Wat nu?

Jeroen
Reputatie 7
Badge +15
Hey Jeroen,

Daar is iets goed fout gegaan! Ik zie dat je gisteren weer een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Is het gelukt om de nieuwe nano-simkaart in je iPhone 6 te gebruiken? Ik ben benieuwd! 😉
Hey Jeroen,

Daar is iets goed fout gegaan! Ik zie dat je gisteren weer een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Is het gelukt om de nieuwe nano-simkaart in je iPhone 6 te gebruiken? Ik ben benieuwd! ;)

Hallo,
Ik ben gister naar een T-Mobile winkel gegaan, heb een nieuwe simkaart gehad en het werkt weer zoals het moet
Super om te lezen! 🙂 Bedankt voor de terugkoppeling!

Reageer