Beantwoord

Iphone 6s melding: geen simkaart, sim vergrendeld, geen service

Hallo,
Sinds kort krijg ik vaak bovenstaande meldingen daar waar t-mobile hoort te staan.
Ik blijf mijn telefoon opnieuw starten en dat geeft dan even resultaat. Maar voor ik er erg in heb staat er weer 1 van deze 3 meldingen.
Vandaag blijft het ontgrendelen van de sim kaart zelfs hangen en krijg ik ook nog eens de melding SIM-code onjuist. Ik weet 100% zeker dat ik de juiste code invoer..

Iemand een idee wat ik hieraan kan doen? (behalve een nieuwe telefoon kopen :P)

gr.
Wilco
icon

Beste antwoord door Jaimy 6 januari 2018, 12:20

Hoi Wilco,

Leuk om je op de community te zien!

Een nieuwe telefoon lijkt me niet direct nodig, hoor. Een iPhone 6S zou het nog prima moeten doen (ik heb 'm toevallig ook!). Nu is het natuurlijk wel de vraag waar het probleem precies in zit, dus daar ga ik achter proberen te komen. Zou je de simkaart eens in een ander toestel kunnen stoppen? Krijg je dan dezelfde meldingen? En hoe gaat het als je een andere simkaart in de iPhone 6s stopt? Het is even wat gedoe, maar door middel van deze kruistest kunnen we achterhalen of het probleem in de simkaart of in het toestel zit.

Laat je me weten wat je bevindingen zijn? Dan kan ik je aan de hand daarvan verder adviseren! 😃
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Wilco,

Leuk om je op de community te zien!

Een nieuwe telefoon lijkt me niet direct nodig, hoor. Een iPhone 6S zou het nog prima moeten doen (ik heb 'm toevallig ook!). Nu is het natuurlijk wel de vraag waar het probleem precies in zit, dus daar ga ik achter proberen te komen. Zou je de simkaart eens in een ander toestel kunnen stoppen? Krijg je dan dezelfde meldingen? En hoe gaat het als je een andere simkaart in de iPhone 6s stopt? Het is even wat gedoe, maar door middel van deze kruistest kunnen we achterhalen of het probleem in de simkaart of in het toestel zit.

Laat je me weten wat je bevindingen zijn? Dan kan ik je aan de hand daarvan verder adviseren! 😃

Reageer