Beantwoord

Is het mogelijk om 2 mobiele telefoons te gebruiken met 1 telefoonnummer?

Beste, T-mobile.

Ik heb 2 mobile telefoons. Ik wil deze met alle bij hetzelfde nummer hebben. Is dit mogelijk?

Ik heb al 2 simkaarten. Een in gebruik. En de ander nog nieuw in verpakking. Allebei prepaid

Ik wil dus 2 simkaarten hebben met het nummer **********
Zijn hier kosten aan verbonden en hoe lang duurt dit als dit mogelijk is?

Met vriendelijke Groet Roel 🆒
icon

Beste antwoord door Tom 24 mei 2013, 14:39

@roellaarschot dat is mogelijk wanneer je een Duo Simkaart hebt besteld, dit zijn twee kaarten met hetzelfde simkaartnummer. Je kunt zo'n Duo simkaart aanschaffen via My T-Mobile.

Het is overigens niet mogelijk om beide telefoons dan tegelijkertijd te gebruiken, wanneer je het ene toestel gebruikt dient het ander toestel uit te staan.

Ik hoop dat het zo duidelijk is, mocht je nog vragen hebben laat dan gerust nog een berichtje achter! 🙂

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 5
@roellaarschot dat is mogelijk wanneer je een Duo Simkaart hebt besteld, dit zijn twee kaarten met hetzelfde simkaartnummer. Je kunt zo'n Duo simkaart aanschaffen via My T-Mobile.

Het is overigens niet mogelijk om beide telefoons dan tegelijkertijd te gebruiken, wanneer je het ene toestel gebruikt dient het ander toestel uit te staan.

Ik hoop dat het zo duidelijk is, mocht je nog vragen hebben laat dan gerust nog een berichtje achter! 🙂
Reputatie 2
Goedemorgen!

Ik heb al een tijdje duosim voor m'n telefoon en tablet. Ik heb nu sinds begin dit jaar een iPhone 5 waardoor ik ook een andere simkaart erbij heb gekregen. Echter doet mijn mobiele data op de tablet het niet meer! Ik heb de laatste tijd alleen wifi gebruikt op m'n tablet maar ik ga binnenkort op vakantie en zou ik wel graag gebruik willen maken van 3g! Moet ik nu opnieuw een 2e simkaart aanvragen a 35,-? Lijkt me toch niet helemaal de bedoeling..
Kosten een setje duo sim kaarten echt €35,- euro 😞 ????!! Kan ik niet een beetje korting krijgen als vaste prepaid t-mobile klant? 🙂
Reputatie 5
Je hebt bij je iPhone 5 een nano simkaart ontvangen. Na activatie werd je vorige sim (duo) onbruikbaar.
Bij verlenging van je abonnement had je eigenlijk een duosim moeten krijgen. Die had je tenslotte al.
Je hebt nog wel een adapter nodig om de nanosim in je tablet te kunnen gebruiken.

We vragen aan een T-Mobile Moderator of deze hier naar kan kijken.

Goedemorgen!

Ik heb al een tijdje duosim voor m'n telefoon en tablet. Ik heb nu sinds begin dit jaar een iPhone 5 waardoor ik ook een andere simkaart erbij heb gekregen. Echter doet mijn mobiele data op de tablet het niet meer! Ik heb de laatste tijd alleen wifi gebruikt op m'n tablet maar ik ga binnenkort op vakantie en zou ik wel graag gebruik willen maken van 3g! Moet ik nu opnieuw een 2e simkaart aanvragen a 35,-? Lijkt me toch niet helemaal de bedoeling..

Reputatie 5
Ja inderdaad kost zo'n setje 35 euro.
Misschien dat een medewerker in een shop een goede bui heeft en je wat korting geeft, maar reken daar niet al te veel op. Wel gelijk in de shop laten activeren en nooit tegelijk gebruiken!!

Kosten een setje duo sim kaarten echt €35,- euro 😞 ????!! Kan ik niet een beetje korting krijgen als vaste prepaid t-mobile klant? 🙂

Reputatie 4
@Sandr

Ik heb je even een privébericht gestuurd. Zou je daarop willen reageren.:)
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb geen idee hoe ik bij mijn prive berichten kan komen, heb helaas nog niet kunnen antwoorden dus. Ik heb de simkaarten nu thuis, alleen nog geen adapter om de nanosim in mn ipad te steken. Ik neem aan dat deze ook een dezer dagen komt en apart verzonden is. Alvast enorm bedankt!
Het is wel mogelijk,
om 2telefoons gebruiken ,met het zelfde nummer,
alleen moet je een dubbele duo simkaart kopen met gelijke tijd 2de zelde nummer.
Je moet het zien , bijvoorbeeld hotel schakelaar, en zo werkt het ook bij een mobile telefoon.

Bicbos.......
Reputatie 2
Vanochtend een 3pack adapters in de bus liggen zodat ik alsnog mijn simkaarten kon activeren! Prima service, bedankt t-mobile!!
hallo,
ik overweeg ook een dusosim te bestellen omdat ik nu een tablet met belfunctie heb dat heel onhandig blijkt bij bellen.
Er wordt op het forum gewaarschuwd dat je de 2 telefoons niet tegelijkertijd aan heb.
Dus de ene eerst uit dan de andere aanzetten wordt er verteld.

Wat gebeurt er als je per ongeluk toch alle 2 de telefoons met simkaart aan heb gezet.
Blokkeert dan de ene sim oid.?
Of gebeurt iets anders ernstigs.?

Kun je de 2 toestellen niet gewoon aanlaten en bellen of internetten met welke je wil.
Reputatie 4
@ psxchef

Goed dat je even contact opneemt! Er zal dan niks 'ernstigs' gebeuren hoor! 😉 Je kan ze simpelweg niet tegelijkertijd gebruiken. In onze blog over de Duo-sim vind je meer informatie. Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dat graag!

Reageer