Vraag

jarenpang klant en dan moeten betalen voor een kleinere SIM

  • 26 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 508 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb op alle mogelijke manieren geprobeerd een medewerker te spreken maar ik krijg alleen maar chatbox Lisa. Of via de telefoon een sms met een link. Ik ben inmiddels jarenlang klant en heb zaterdag opnieuw verlengd. Nu bleek bij thuiskomst dat mijn SIM te groot is. En nu staat er online dat ik dus zou moeten betalen voor een kleinere SIM kaart?? Ik wil hier een medewerker over spreken maar ik krijg er dus geen te pakken..

2 reacties

Reputatie 7
Badge +5
Goedemorgen @Linda1607,

In de meeste telefoonwinkels hebben ze een tang, waarmee je van grotere simkaarten een micro of nano simkaart kunt laten maken. Dan heb je geen nieuwe sim nodig en dat scheelt een hoop gedoe met het overzetten van gegevens. Is dat niet een oplossing voor je?

Bovendien last ik ergens anders op het forum dat als je naar een T-Mobile winkel gaat en je kunt aantonen dat je huidige simkaart er niet in past, dat ze dan wel coulant kunnen zijn.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Linda,

Ik heb intussen meteen een nieuwe 3-in-1 simkaart naar jou toegestuurd! Die zul je deze week op je deurmat vinden!

Reageer