Beantwoord

Kan eSIM niet toevoegen op iPad Pro

• 3 november 2019
  • 4 reacties
  • 675 Bekeken

Reputatie 2

Dag,

Zojuist heb ik een eSIM aangeschaft nadat ik op jullie eSIM pagina controleerde of de iPad Pro deze ondersteund. Echter kan ik het eSIM profiel niet downloaden via de QR-code en het handmatig toevoegen werkt ook niet.

Hopelijk kan iemand me hierbij helpen.

Groetjes,

Wesley

icon

Beste antwoord door David 4 november 2019, 10:46

Hoi @Wesley0104,

Dit wil ik graag voor je controleren, maar dan heb ik nog wat gegevens nodig, omdat je op de Community bent geregistreerd met je PrePaid-account. Zou je mij jouw klantnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN via een privébericht kunnen sturen van het abonnement? Dan ga ik voor je checken waar het misgaat!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @Wesley0104  Misschien een overbodige vraag maar heb je wel een data abonnement voor je iPad? (iPad (4G of Cellular)?😊 

Reputatie 2

Dag @CrisTien ,

Jazeker. Het betreft een iPad met 4g & abonnement direct vanuit T-Mobile zelf.

Reputatie 7
Badge +20

@Wesley0104 Ik neem aan dat je prima weet hoe het (zou) moeten werken? dus er zit niets anders op dan op de hulp van een moderator te wachten.

Ze reageren binnen de 24/48 uur.

Groetjes! 

Apple support website

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Wesley0104,

Dit wil ik graag voor je controleren, maar dan heb ik nog wat gegevens nodig, omdat je op de Community bent geregistreerd met je PrePaid-account. Zou je mij jouw klantnummer, volledige adres, geboortedatum en laatste vier cijfers IBAN via een privébericht kunnen sturen van het abonnement? Dan ga ik voor je checken waar het misgaat!

Reageer