Beantwoord

Kan niet bellen en gebeld worden met nieuwe simkaart

  • 24 januari 2016
  • 4 reacties
  • 183 Bekeken

Nieuwe Samsung S5. Gisteren gebracht door koerier. Nieuwe simkaart erin.Bellen gaat niet.
icon

Beste antwoord door Thalina 26 januari 2016, 14:05

Hoi Anne,

Leuk dat je langskomt op het forum! Heb je al een kijkje genomen in het voorstel topic?

Terug naar je vraag! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat er toch iets mis was gegaan met het activeren van je simkaart. Zij heeft je simkaart geactiveerd en nu zou alles weer moeten werken. Klopt het dat dat alles in orde is?

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +13
Beste Anne heb je de simkaart ook geactiveerd via My T mobile?

https://www.t-mobile.nl/klantenservice/toestel-en-sim/simkaart
Ja, dat heb ik gedaan
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Anne,

Leuk dat je langskomt op het forum! Heb je al een kijkje genomen in het voorstel topic?

Terug naar je vraag! Ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met mijn collega en dat er toch iets mis was gegaan met het activeren van je simkaart. Zij heeft je simkaart geactiveerd en nu zou alles weer moeten werken. Klopt het dat dat alles in orde is?

Als je nog aanvullende vragen hebt, stel ze gerust!
Ja hoor. Alles in orde . bedankt

Reageer