Beantwoord

Kan niet bellen met nieuwe simkaart

• 13 augustus 2017
  • 5 reacties
  • 305 Bekeken

Nieuwe simkaart gekregen. Blijkt. Kan nog niet bellen. Dit gaat al jaren zo. Bedankt t-mobile. Goede service. Nottttttt. Heb al een keer noodsituatie gehad. Nieuwe simkaart stelt dus niets voor. Ben al klant sinds 2001... !!!!!!!!!. Reactie heeft geen zin. Ik bel wel als ik thuis ben...!!!!!!!!!!!!!!!
icon

Beste antwoord door Rosan 13 augustus 2017, 08:58

Beste Vlinny heb je de simkaart ook geactiveerd?
De sim kaart word namelijk niet werkend toegestuurd en deze kan je thuis activeren.

Mocht je dat al gedaan hebben heb je misschien ene ander toestel in de buurt om een kruistest te doen?
Op die manier kan je de sim kaart en/of de telefoon uitsluiten dat deze problemen heeft of geen van beide.
En dan kan je op de dekkings kaart een klacht melden dan gaan de netwerk experts ermee aan de slag.
Als je opgeeft dat je gebeld wilt worden met de uitslag kan je dat aangeven anders hoor je er niks op terug.

Verder weet ik iet of je je vorige topic nog had gelezen?
Maar je had een blokkade staan op gesprekken in het buitenland deze is verwijderd door de moderator.
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +13
Beste Vlinny heb je de simkaart ook geactiveerd?
De sim kaart word namelijk niet werkend toegestuurd en deze kan je thuis activeren.

Mocht je dat al gedaan hebben heb je misschien ene ander toestel in de buurt om een kruistest te doen?
Op die manier kan je de sim kaart en/of de telefoon uitsluiten dat deze problemen heeft of geen van beide.
En dan kan je op de dekkings kaart een klacht melden dan gaan de netwerk experts ermee aan de slag.
Als je opgeeft dat je gebeld wilt worden met de uitslag kan je dat aangeven anders hoor je er niks op terug.

Verder weet ik iet of je je vorige topic nog had gelezen?
Maar je had een blokkade staan op gesprekken in het buitenland deze is verwijderd door de moderator.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Vlinny,

Balen om te lezen dat jouw simkaart nog niet werkt!

Rosan geeft terecht aan dat je wel zelf de simkaart moet activeren. In ons systeem kan ik terugzien dat er de laatste tijd geen nieuwe simkaart is geactiveerd, dus daar zit hoogst waarschijnlijk ook het probleem in dit geval. Er zit ook een brief bij waarin staat aangegeven hoe je de simkaart kunt activeren, maar dat vind je ook op deze pagina. Met deze instructies moet het in orde komen!

We horen graag van je of het je gelukt is de sim te activeren!
Neeeeeeeee.. zie andere topic van mij. Ik heb diverse malen gebeld. Wat zeggen jullie.... simkaart en geen blokkade buitenland. Leuke extra kosten. Klant al vanaf 2001. Oude Ben
Sorry voor mijn negatieve reacties. Maar baal dat ik extra kosten moet maken bij hotel. En zet altijd netjes mijn internet bundel weer uit. Bang om hogere kosten te maken zelfs nu. Als ik op wifi zit dan check ik dubbeldwars
Reputatie 7
Badge +20
Hi Vlinny,

In juni hebben er voor het laatste blokkades gestaan op het gebruik van jouw abonnement in het buitenland. Het zou dus zeker weer moeten werken. Wat heb je verder zelf geprobeerd, want het klinkt eerder alsof het aan de provider over de grens of de instellingen van jouw toestel ligt. Je kunt voor de volgende vakantie even dit topic doornemen. Hier staat precies in hoe je alles in kunt stellen en wat je kunt doen als je geen werkende verbinding hebt. Kijk dan vooral even naar de instellingen van jouw verbinding en probeer ook eens een andere provider.

Mocht je er in de toekomst last van hebben, laat het dan gelijk even weten, want dan kunnen we je gelijk verder helpen. Nu kunnen we alleen mogelijke oplossingen aandragen, maar we weten dan natuurlijk nog niet of het gelukt is. Als je voor nu nog vragen voor ons hebt, dan horen we dat graag in dit topic.

Reageer