Vraag

kan nieuwe simkaart niet activeren

Ik heb vandaag een nieuwe simkaart gekocht, maar als ik hem online wil activeren krijg ik de melding dat het nummer achter op de simkaart van een oude simkaart is.Wat moet ik nu doen?

17 reacties

Reputatie 6
Badge +12
Welkom op het forum! 🙂

Je zou de klantenservice kunnen bellen om je sim te activeren.
Dit kan via dit nummer 06 - 2400 1200 en op elk toestel. (ook vaste lijn)
Ja dat PROBLEEM heb ik ook, en dan ga je klantenservice bellen en dan sta je 15 min in de wacht, waarvoor zijn julie hier dan op dit forum als je toch gaat zeggen bellen naar klantenservice.

Je moeten zelf gaan bellen, de reden dat het niet lukt komt door julie slechte bedrijf, wat gaan julie slecht met klanten om. Echt een schande
Reputatie 6
Badge +12
@Zuidplas,

Tegen wie praat je nu?
Want ik zie nog niemand van T-mobile in dit topic, dus doe aub eens rustig en kijk eens voor je wat roept.
Hoe kan ik nou bellen als mijn kaart niet geactiveert is?
Reputatie 6
Badge +12
@Shandly,

Zoals ik al zei via een ander toestel.
Anders moet je geduld houden totdat er een mod hier komt.
Of je stuurt een tweet naar T-mobile.
Ik heb dus gebeld naar die 06 nummer en word dus verwezen naar de website van t-mobile ,,,, word hier gek van kan ik met iemand pesoonlijks spreken en niet tegen de computer..
Reputatie 6
Badge +12
@Shandly,

Luister eens in dat computer menu naar ''Overige vragen''
Je moet alles negeren en alleen luisteren voor overige vragen.
Ik heb alles genegeerd maar dan krijg je die overige vragen niet ?
Reputatie 6
Badge +12
@Shandly.

Je wordt ook niet doorverbonden direct ?
Ik heb geen prepaid dus weet helaas niet welk nummer je kan kiezen.
Nee ik word niet doorverbonden ik krijg alleen een computer aan de lijn die me naar de website verwijst
Reputatie 6
Badge +12
@Shandly,

Je hebt geen twitter account of Facebook account? want dan helpen ze je net wat sneller 🙂
Ja ik heb een twitter account ; @shandly5
Maar op twitter regeren ze niet of het ik een andere naam ingevoerd voor t-moblie ik heb dit naam ingevoer : @tmobile_webcare
Reputatie 6
Badge +12
@Shandly,

Die is goed hoor 🙂
Moet je heel even geduld houden en dan wordt je echt geholpen.
Reputatie 5
@shandly
Bedankt voor alle gegevens en de nieuwe simkaart staat geactiveerd in het systeem. Dit is de reden dat het activeren via My T-Mobile niet lukt.
Ik heb je gevraagd om een aantal handelingen uit te voeren en wil je in dit topic laten weten wat de bevindingen zijn?

@ZUIDPLAS
Ik zie dat je gisteren [thread=146843]een topic[/thread] hebt aangemaakt en vragen gesteld op het T-Mobile Forum proberen zo snel mogelijk van een antwoord te voorzien. Wil je liever direct geholpen worden dan adviseren we om te bellen naar de klantenservice.

Je bent ondertussen langs een T-Shop geweest en heeft de collega van de shop de simkaart geactiveerd.
@ ries, ik ben zeker naar een t-shop geweest en na uur geprutsel en maar wat aan*****n doet hij het nog steeds niet, ik zou de volgende dag zeker!!!! Gebeld worden door de turkse mevrouw van die winkel maar dit heeft ze gewoon niet gedaan!!!! Wat een schandelijke vertoning, als iemand een abbonoment heeft dan hebben julie wel een respect voor de klant. Dit komt allemaal door de simkaart van tmobile want als ik een simkaart van een andere provider er in stop dan doet mijn bb het perfect.
Reputatie 5
@ZUIDPLAS
Ik zie dat je simkaart wordt gebruikt. Ik ga ervan uit dat de problemen zijn verholpen.

Reageer