Beantwoord

Kan nieuwe simkaart niet activeren


Hallo,

Ik heb onlangs een nieuwe simkaart gekregen maar ik kan hem niet via de site activeren omdat ik mijn oude simkaartje niet meer heb.
Mijn hond vond hem heel lekker.

Het probleem is dat ik de klantenservice niet goed kan bereiken omdat ik soms wat problemen ondervind met bellen.

Zou ik via deze weg misschien toch mijn simkaartje kunnen laten activeren?
Want mijn abonnement loopt gewoon door!

Mvg
Coumans
icon

Beste antwoord door Tom 12 december 2013, 09:33

@Emelcym zou je mij via een privébericht je nieuwe simkaartnummer, laatste drie cijfers van je rekening en NAW gegevens kunnen sturen? Dan zal ik de simkaart voor je activeren.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Hoi Emelycm, 

Ik weet niet of ze via deze weg je simkaart kunnen activeren. 
Vanavond gaat dat sowieso niet meer lukken, wnat er zijn geen Tmobile medewerkers online. 
Dit wordt dan morgen op zijn vroegst als ze er al meteen morgen aan toekomen (als het al mogelijk is)

Ik zal je toch adviseren om telefonisch contact op tenemen met T-Mobile of morgen langs de T-shop te gaan. 
Dat is de snelste en makkelijkste weg denk ik.... 
Maar dat is mijn advies ;)

Groetjes Tribaltim
Als je goed gelezen hebt begrijp je ook wel dat ik niet kon bellen...
Omdat mijn servicelijn vasthangt steeds.
Ik snap je punt niet
Reputatie 5
@Emelcym zou je mij via een privébericht je nieuwe simkaartnummer, laatste drie cijfers van je rekening en NAW gegevens kunnen sturen? Dan zal ik de simkaart voor je activeren.

Reageer