Beantwoord

Kan nieuwe simkaart niet activeren, geen pincode

  • 23 juli 2017
  • 1 reactie
  • 138 Bekeken

Ik heb de 'pas' waar je de SIM kaart uit drukt, waar de activatiecode op staat weggegooid.

Inloggen kan niet want:
- om een account aan te maken moet je een verificatiecode invullen per SMS
- die je niet kunt ontvangen als je SIM kaart niet actief is

Wat nu?
icon

Beste antwoord door Sam- 24 juli 2017, 14:53

Hey Ludwine,

Ah balen zeg. We helpen je graag verder!

Zou je mij in een privébericht het 06-nummer willen sturen waar het om gaat en welke e-mail adres hieraan is gekoppeld? Dan zorg ik dat jij de pin- en puk code toegestuurd krijgt. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hey Ludwine,

Ah balen zeg. We helpen je graag verder!

Zou je mij in een privébericht het 06-nummer willen sturen waar het om gaat en welke e-mail adres hieraan is gekoppeld? Dan zorg ik dat jij de pin- en puk code toegestuurd krijgt. 🙂

Reageer