Beantwoord

Kan nieuwe simkaart niet activeren na nummerbehoud

• 9 december 2018
  • 1 reactie
  • 1034 Bekeken

Ik heb mijn abonnement onlangs verlengd, doordat mijn vorige contract op de naam van een van mijn ouders stond heb ik een nieuw contract laten maken bij een van de T-Mobile Shops. Hierbij heb ik een nieuw simkaart gekregen waarna ik meteen mijn nummerbehoud heb aangevraagd. Deze is ook goedgekeurd.

Nou wil ik mijn nieuwe simkaart activeren, alleen krijg ik de melding dat het simkaartnummer van mijn nieuwe simkaart niet in het systeem van T-Mobile zit. Verder zie ik wanneer ik inlog op My T-Mobile dat mijn abonnement en mijn contractgegevens nog niet zijn geüpdatet.

Het lijkt erop dat mijn nieuwe simkaart niet bekent is in het systeem? En dat daaraan mijn nieuwe contractgegevens verbonden is en dus ook nog niet is geactiveerd. Alhoewel het wel is gelukt om mijn nummerbehoud te voltooien. Hoe kan ik mijn nieuwe simkaart nu activeren?
icon

Beste antwoord door Hajar 12 december 2018, 13:37

Hi Ryan,

Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waarvoor je nummerbehoud hebt aangevraag en het tijdelijke nummer, je naam, geboortedatum, adres, laatste 5 cijfers van je IBAN en je simkaartnummer? Ik help je dan graag verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Ryan,

Kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waarvoor je nummerbehoud hebt aangevraag en het tijdelijke nummer, je naam, geboortedatum, adres, laatste 5 cijfers van je IBAN en je simkaartnummer? Ik help je dan graag verder!

Reageer