Vraag

Klacht over een t-mobile winkel en de manier waarop ik behandeld ben

• 27 september 2019
  • 1 reactie
  • 532 Bekeken

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
oededag ik wou graag een klacht indienen over T-mobile shop Buikslotermeerplein 292 1025 GB in Amsterdam,

Mijn moeder die 67 is en al jaren een prepaid kaart heeft had van mij een nieuwe telefoon gehad (iphone 7) omdat haar oude (iphone 4s) aan vervanging toe was

Ze ging naar de winkel en de medewerker vertelde haar dat hij haar prepaid sim kaart niet kon omzetten en dat ze dus maar een abonnement moest afsluiten
Mij moeder wou dit niet aangezien ze amper belt, alleen naar mijn nummer en dat kan gratis omdat we een bundel hebben

De medewerker weigerde haar hierna te helpen en liep weg van haar er waren geen andere klanten in de winkel op dat moment

Mijn moeder besloot hierop mij te bellen en ik vroeg of ik de medewerker via haar telefoon kon spreken
Dit weigerde de medewerker en liep herhaaldelijk weg van haar, me moeder loopt overigens met 2 krukken

Vervolgens besloot ik maar er zelf heen te rijden met de auto en belde terwijl ik ernaar toe reed met de t-mobile klanten service

De klantenservice vertelde mij dat het wel een raar verhaal was
Ik was bij de winkel aangekomen en had nog de klantenservice aan de lijn dus ik vroeg of de medewerker van de winkel even met de klantenservice kon praten

Dit weigerde de medewerker hij gaf aan dat hij alleen maar met klanten praat en niet de t-mobile klantenservice

Vervolgens zag ik dat de teamleider er ook bij stond en ik hoopte dat hij mijn zou helpen maar het tegenovergestelde gebeurde hij nam het op voor de medewerker en vroeg of ik en me moeder naar buiten wouden

Dit hadden wij gedaan en in de regen verder gesproken met de klantenservice
Die mij dus binnen 3 dagen een prepaid sim kaart op zouden sturen en dan kon ze haar nummer gewoon behouden probleem opgelost!

Ik ben werkelijk niet te spreken over hoe deze 2 medewerkers mijn 67 jarige gehandicapte moeder hebben behandeld en wat dat betreft mijzelf ook, ze bleven maar vol houden dat het niet kon en toonde geen interesse in ons terwijl de winkel leeg was

mijn moeder was voor mijn aankomst ook bijna in tranen uitgebarste ik ben al langer dan 15 jaar klant bij t-mobile en heb dit nog nooit meegemaakt, walgelijk

Ik hoop dat hier echt iets mee gedaan wordt want zo behoudt je totaal geen klanten

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
@Fumasu

Ik zie dat je dit ook eerder hebt aangekaart. Geen zorgen, alle berichten worden behandeld en dat gebeurt op volgorde van binnenkomst.

Dit topic gaat op slot.