Beantwoord

Klacht simkaart

• 13 september 2019
  • 1 reactie
  • 535 Bekeken

Beste tmobile,

Ik heb woensdag 28-8-‘19 een simkaart bij jullie besteld. 1-3 werkdagen levertijd. Echter heb ik woensdag 4-9-‘19 nog niks ontvangen. Ik besluit te bellen en krijg iemand aan de lijn die mij verteld dat er een vertraging is bij de vervoerder, hij zou vrijdag en anders maandag aankomen.
Maandag 9-9-‘19, nogsteeds geen sim. Ik bel weer en deze meneer zegt dat hij niet eens kan zien wat er aan de hand is en gaat een nieuwe sturen.
Woensdag 11-9-‘19 komt de sim binnen (nou moet u wel weten dat mijn vorige sim geblokkeerd is ivm diefstal).
Ik ga naar de site om mijn sim te activeren (let op, de site geeft aan dat dit ook kan bij een gestolen sim), vul in nee mijn sim is niet langer in mijn bezit, en krijg als melding ga naar een shop. Niet helemaal de rede dat ik besluit een sim online te bestellen.
Ik bel nogmaals en deze mevrouw wilt mijn sim wel activeren. Uur later en hij doet het nog niet. Nog een keer bellen. Mevrouw loopt de stappen met mij mee door, proberen hem in een ander toestel, maar weekt nog niet. Ik krijg een nieuwe sim toegestuurd.
Vrijdag 13-9-‘19 krijg ik de derde sim binnen. Ik laat hem weer telefonisch activeren. Half uur later, niks.
Nog een keer bellen, ik vermeld er dit keer specifiek bij dat mijn vorige geblokkeerd is, misschien heeft dat er wat mee te maken. Nee nee zou goed moeten zijn.
Niks. Doet het niet.
Nou zie ik na inloggen op de site, dat mijn sim nummer is gewijzigd, maar nooit van geblokkeerd af is gehaald. Ook niet na specifiek vermelden. Terwijl dit wel het hele euvel is.
Ik heb nu 3 weken voor niks betaald.
Mijn vraag is, willen jullie alsjeblieft je personeel goed inlichten? Dit is gewoon dom.
3 weken voor een geactiveerde simkaart...
Dank
icon

Beste antwoord door Hajar 14 september 2019, 12:28

Hi @Dewi777

Excuses dat het moeizaam is verlopen. Dit is zeker niet de normale gang van zaken! Ik zie dat mijn collega jou gister heeft verder geholpen en dat je simkaart nu goed is geactiveerd. We nemen je feedback zeker mee en wil je daar ook voor bedanken. Als ik nog iets anders voor je kan doen, laat het mij weten!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Dewi777

Excuses dat het moeizaam is verlopen. Dit is zeker niet de normale gang van zaken! Ik zie dat mijn collega jou gister heeft verder geholpen en dat je simkaart nu goed is geactiveerd. We nemen je feedback zeker mee en wil je daar ook voor bedanken. Als ik nog iets anders voor je kan doen, laat het mij weten!

Reageer