Beantwoord

Klantenservice pagina werkt niet. 4 vragen doorlopen en hij hangt

Mijn simkaart is nog steeds niet gearriveerd. Dan doorloop ik de 4 stappen en hij laat mij niet zien hoe ik kan chatten, bellen, mail. Alleen maar doorloop de 4 stappen. In 3 browsers geprobeerd.
icon

Beste antwoord door Roelof68 18 december 2018, 19:20

David,

Met schaamrood op mij wangen wil ik je heel erg bedanken voor de gedane moeite en het regelen. Maar naar nu blijkt hebben mijn huisgenoten in een opruimwoede besloten 2 dagen post ergens anders onder te brengen dan waar het hoort. Ik heb dus wel degelijk een simkaart gekregen. sorry sorry sorry

Dus ook dank aan T Mobile en tde community die dit hebben opgelost a.d.h.v. het forum !!!!!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Roelof68,

Er was inderdaad een probleem met de servicepagina, sorry voor dit ongemak! Ondertussen doet de pagina het gelukkig weer!

Zou je mij via een privébericht het adres kunnen sturen waar de simkaart naartoe gestuurd moest worden? Dan kan ik even nagaan waar het precies verkeerd is gegaan. Je kunt via mijn profiel een privébericht verzenden. Ik zie het bericht graag tegemoet!
David,

Met schaamrood op mij wangen wil ik je heel erg bedanken voor de gedane moeite en het regelen. Maar naar nu blijkt hebben mijn huisgenoten in een opruimwoede besloten 2 dagen post ergens anders onder te brengen dan waar het hoort. Ik heb dus wel degelijk een simkaart gekregen. sorry sorry sorry

Dus ook dank aan T Mobile en tde community die dit hebben opgelost a.d.h.v. het forum !!!!!
Reputatie 7
Badge +20
Haha kan gebeuren, Roelof! 😄 De andere simkaart is al onderweg, maar die kun je dan bewaren, mocht je ooit nog eens een nieuwe sim nodig hebben!

Reageer