Beantwoord

kleine simkaart als normale gebruiken, kan dat?

Reputatie 2
Goeden dag,
ik heb tijd terug een kleine simkaart gekocht via jullie webshop ivm dat ik een andere telefoon gekocht had (abbo omlaten zetten naar simonly abbo)
Helaas heeft de telefoon die ik had het begeven sinds vandaag en heb ik wel een wat oudere smartphone in huis liggen, maar past de kleinere simkaart niet in.
nu keek ik op jullie webshop om te kijken of ik misschien een normale simkaart kan bestellen, dit is helaas niet mogelijk omdat ik een aantal maanden terug een kleinere gekocht heb.
Hoe kan ik er voor zorgen dat mijn kleine simkaart gaat passen in de wat oudere smartphone waar een normale simkaart in moet?
Alvast bedankt!
mvg nicole
icon

Beste antwoord door Chris076 14 augustus 2014, 13:14

Hoi Nicole,

Lastig is dat soms, de verschillende formaten van de simkaarten. Ik heb je een simkaartadapter toegestuurd zodat je jouw kleine simkaart als normale simkaart kunt gebruiken 🙂 Je ontvangt deze over 2/3 dagen per post thuisgestuurd.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Hoi Nicole,

Lastig is dat soms, de verschillende formaten van de simkaarten. Ik heb je een simkaartadapter toegestuurd zodat je jouw kleine simkaart als normale simkaart kunt gebruiken 🙂 Je ontvangt deze over 2/3 dagen per post thuisgestuurd.

Reageer