Beantwoord

Koppelen MB Verdeler

• 25 september 2016
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

Hallo, Ik probeerde vandaag mijn MB verdeler te koppelen in maar dit lukt niet krijg wel de T-mobile page geopend maar als ik inlog en de naam toevoeg meld hij fout opgetreden.
Zou u kunnen helpen.

Gr, Breed
icon

Beste antwoord door Sam- 26 september 2016, 12:46

Hallo Breed,

Leuk om je op het forum te zien. Welkom. ;)

Gaaf dat je gebruik wilt maken van de MB-Verdeler! Ga je de extra simkaart in een tablet gebruiken?

Goed dat je dit aankaart bij ons, we helpen je hier graag bij. Zou je mij in een privébericht je 06-nummer en het 097-nummer van de simkaart die je wilt koppelen willen sturen? Dan ga ik hier gelijk mee aan de slag.

Heb je verder nog andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden dan horen we het natuurlijk graag van je!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hallo Breed,

Leuk om je op het forum te zien. Welkom. ;)

Gaaf dat je gebruik wilt maken van de MB-Verdeler! Ga je de extra simkaart in een tablet gebruiken?

Goed dat je dit aankaart bij ons, we helpen je hier graag bij. Zou je mij in een privébericht je 06-nummer en het 097-nummer van de simkaart die je wilt koppelen willen sturen? Dan ga ik hier gelijk mee aan de slag.

Heb je verder nog andere vragen, verzoeken of onduidelijkheden dan horen we het natuurlijk graag van je!

Reageer