Beantwoord

Koppelen MB-verdeler

  • 14 december 2016
  • 5 reacties
  • 265 Bekeken

Het koppelen van mijn MB verdeler SIM kaart lukt niet.
icon

Beste antwoord door David 15 december 2016, 11:21

Hoi Specialmade,

Jammer dat het op dit moment niet lukt om jouw MB-verdeler te koppelen!

Heb je de instructies opgevolgd zoals op deze webpagina staat? Als je deze doorneemt, dan zou het gewoon moeten werken. Kun je het nogmaals proberen?

Als het niet werkt, dan kun je mij via een privébericht, via mijn profiel, met het 097-nummer van de MB-verdeler die gekoppeld moet worden. Dan zorg ik dat deze handmatig gekoppeld wordt. 🙂
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Specialmade,

Jammer dat het op dit moment niet lukt om jouw MB-verdeler te koppelen!

Heb je de instructies opgevolgd zoals op deze webpagina staat? Als je deze doorneemt, dan zou het gewoon moeten werken. Kun je het nogmaals proberen?

Als het niet werkt, dan kun je mij via een privébericht, via mijn profiel, met het 097-nummer van de MB-verdeler die gekoppeld moet worden. Dan zorg ik dat deze handmatig gekoppeld wordt. 🙂
Beste David,

Het koppelen van de MB verdeler lukte niet.
Vanmorgen ben ik even naar de T-Mobile winkel in mijn woonplaats
geweest waar ze mij fantisch hebben geholpen. Omdat ik gebruik maak
van een hotspot van Huawei waren er nogal wat extra handelingen nodig.
Dit heeft het personeel van de T-Mobile shop direct voor mij in orde gemaakt.
Het koppelen is door hen ingesteld en het apparaat werkt perfect.

Dank voor je reactie.

Met vriendelijke groet,

Frans.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Frans,

Ah super, ik ben blij om te lezen dat het is gelukt!

Bedankt voor je terugkoppeling. Mocht je in de toekomst weer vragen of verzoeken hebben dan horen we het natuurlijk graag van je.

Hopelijk zien we je snel weer op het forum. 😉
Beste Issam,
Ook ik heb problemen met het koppelen van mijn mb-verdeler simkaart. Ik volg alle instructies op maar desondanks lukt het niet. Hoop dat je me kan helpen.
Groet Loes
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Loesje,

Vervelend dat het bij jou ook niet lukt. Goed dat je dit aangeeft bij ons.

Zou je kunnen aangeven wat er precies fout gaat en welke melding je te zien krijgt? Stuur me gelijk ook je 06-nummer en het 097 nummer van de MB-verdeler in een privébericht. Dan probeer ik de simkaart aan je abonnement te koppelen.

Ik wacht je reactie af Loesje!

Reageer