Beantwoord

Koppelen MB verdeler

• 1 februari 2017
  • 6 reacties
  • 149 Bekeken

Reputatie 2
Het lukt niet om mijn sim kaart te koppelen. Wie kan me op weg helpen?
icon

Beste antwoord door Amy 3 februari 2017, 10:34

Hi Snail61,

Je hebt ondertussen al aardig wat reacties gehad! 😉 Mocht het nog niet gelukt zijn om de MB-Verdeler te koppelen dan mag je mij een privébericht sturen met het 097-nummer van je MB-Verdeler én het 06-nummer waar deze aan gekoppeld dient te worden. Dan koppel ik hem handmatig voor je!

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +9
Goedenacht Snail61.

Wat ik kon vinden voor je is het volgende: MB-verdeler activeren

Hey allemaal,

Vervelend dat het niet lukt om de MB-Verdeler simkaarten te koppelen. Zorg er bij het koppelen voor dat Wi-Fi uit staat zodat de simkaart verbinding kan maken met het mobiele netwerk. Volg vervolgens de stappen van KoenM in dit topic.

Mocht dit ook niet werken stuur mij dan een privébericht met het 097-nummer van de MB-verdeler en het bijbehorende 06-nummer waaraan de MB-Verdeler gekoppeld moet worden. Dan kan ik ze handmatig activeren voor jullie

Reactie van boven is een citaat van Amy. Je zult zien dat 2 tekst zijn waarop geklikt kan worden. Voor het geval dat je mij ineens een privéberichtje stuurt :)

Laat me weten het werkt! :)

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Goedemorgen,

Misschien ook handig om te weten wat voor een abonnement je hebt.
Mocht je nu in het bezit zijn van een Go Unlimited abonnement dan is dit ook niet meer mogelijk.

Heb je nu een Go abonnement, lees dan deze topic eens: https://forum.t-mobile.nl/t-mobile-go-495/onderzoek-naar-mb-verdeler-voor-t-mobile-go-abonnementen-275838

Fijne dag nog en hoop dat het snel is opgelost (als je geen Go abonnement hebt).
Als aanvulling: het is niet toegestaan om T-Mobile Moderators een privébericht te sturen zonder dat zij hierom gevraagd hebben. Wacht s.v.p. op een bericht van een van de T-Mobile Moderators voordat je een PM verstuurt.
Reputatie 4
Badge +9
Als aanvulling: het is niet toegestaan om T-Mobile Moderators een privébericht te sturen zonder dat zij hierom gevraagd hebben. Wacht s.v.p. op een bericht van een van de T-Mobile Moderators voordat je een PM verstuurt.
Normaal gesproken is dat wel het geval, ja. En dat dacht ik ook voordat ik die reactie maakte. Maar ik twijfelde wel omdat Amy scheef "Hallo allemaal", dus iedereen. Dus ik 'ging' er van uit dat het mag als het maar met MB verdeler te maken heeft. Verder is het dan wel verwarrend als andere mensen zonder hulp die topic lezen en denken daardoor dat ze Amy direct een berichtje kunnen sturen.

Indien dit niet het geval is, dan is het logischer als Amy haar reactie even aanpast :)

Groetjes,
Skyrider
Nope, aanpassen is nergens voor nodig. In het topic waar je dat bericht vandaan haalde is duidelijk te zien dat Amy met haar bericht op dat moment meerdere mensen addresseerde. 'Allemaal' is nou eenmaal sneller dan het @-teken gevolgd door een naam, wat dan meermaals overgenomen moet worden. Op pagina 2 pakte Thalina het stokje over, op pagina 4 zijn het Issam, Hajar en Amy die de nieuwe vragen hebben opgepakt.

Met andere woorden: het is wisselend wie dat specifieke topic oppakt, wacht gewoon even op toestemming van een T-Mobile Moderator om een PM te sturen. (Of sluit aan in de wachtrij van de chat, dat kan in sommige gevallen sneller zijn dan wachten op een moderator.)

Hoe dan ook, genoeg hierover, Snail61 heeft er verder niets aan als we hier zijn vraag compleet ondersneeuwen met 'geneuzel' over de huisregels. Mocht je er toch graag nog op in willen gaan, dan mag je me een PM sturen. 😉
Reputatie 7
Badge +15
Hi Snail61,

Je hebt ondertussen al aardig wat reacties gehad! 😉 Mocht het nog niet gelukt zijn om de MB-Verdeler te koppelen dan mag je mij een privébericht sturen met het 097-nummer van je MB-Verdeler én het 06-nummer waar deze aan gekoppeld dient te worden. Dan koppel ik hem handmatig voor je!

Ik zie je reactie graag tegemoet!

Reageer